2011. február 2., szerda

Helyzetjelentés

Élek, bár az elmúlt napokban nem nagyon volt kedvem írni.
Átvettem a diplomám, beiratkoztam MScre, előmondtam a hallgatói esküt, semmi extra nincs most. Hétfőtől suli, sok órám lesz, fárasztó lesz, nem is biztos, hogy tényleg ezt akarom, de majd lesz vhogy. Közben hívtak a nyárigyakos cégtől, hogy nem akarok-e friss-diplomás programra menni. Hát mondom... most épp nem, majd (ha minden jól megy) két év múlva.
KisLányommal csúnyán összevesztünk, ajtócsapkodás, kiabálás, minden volt, de most normalizálódni látszik a helyzet.
Úgy néz ki, vagy 9en leszünk együtt szakirányon, ezzel a miénk lesz a legnagyobb... mindenki ezt a szart kapta...
Tegnap csináltam édes-savanyút, és tőlem szokatlanul önként rizzsel ettem. Át kell állni erre, mert egészségesebb (még ha a lidlből is van), mintha mindig csak pizzát ennénk.
Hát úgy kb. ez van...
Igazából most zene se lesz, mert olyan semmilyen hangulatom van.
S-sel rendben vannak a dolgok, megbeszéltük a problémákat és úgy tűnik megoldást is találtunk rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése