2011. március 8., kedd

Down with love

Na jó, azért ha nem is ennyire drasztikusan, de mért van az, hogy vannak lányok, akik ugyanolyanok mint én, csak olyan kiadásban, hogy inkább ő kell(het) a kiszemelt pasinak, mint én??? Dalospacsirta nem-nőjéről van szó - aki, hozzáteszem, Dalospacsirta legjobb barátja előtt olyan hajdobálást mutatott be múlt héten, hogy szerintem tuti bejön neki a srác. Na mindegy, szóval szereti a csaj a VadFruttikat, a focit, meg mindent, amit én is és Dalospacsirta is. Olyan szemét a sors. Na mindegy. Tényleg igyekszem nem foglalkozni ezzel és azzal sem, hogy múlthéten az említett találkozáskor kb fél órára olyan ideg kapott el, ahogy megláttam, hogy megjelent a csaj. Pedig DPacsirtám nem is foglalkozott vele sokat, de mégis elkapott az ideg.

Amúgy megfáztam, ezért ma hazaszáműztem magam a koliból. Suliban se voltam a héten... Jövő szerdáig már nem is megyek. Holnap doktornéni, remélem talál valami olyat, ami megmagyarázza, hogy most mért pont így jött ki rajtam az egész (eddig még sose voltam így).

Most épp a Vad Fruttik Szerelmes dala megy, de már most csakazértse linkelem ide, de még az Emesét se a Kispáltól, pedig ilyenkor azt szeretem üvölteni, mikor holmi csajok keresztül húzzák a (képzelt) számításaimat.

Marad némi remény (amit nem mellesleg DPacsirta is megosztott FB-n)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése