2011. március 28., hétfő

Ups&Downs

Hát ilyen a formám... 2011 nem lesz jobb, mint 2010, de legalább most életem más része romlik el...
N-nel nagyon összebalhéztunk, mert amolyan főnökfélém a szervezetem belül és egész nap elérhetetlen volt tegnap, én meg felhúztam magam, mert lett volna mit megbeszélni. Kifakadtam, mire ő közölte, hogy azért vagyok a szervezet 2. embere, hogy egyedül is hozhassak döntéseket. Majd úgy 1,5 óra múlva letámad, hogy mi az, hogy a megkérdezése nélkül áttettem a keddi megbeszélést hétfőre. Mert neki randija van. Meg, hogy az MSc miatt hanyagolom a szaktanácsot meg ilyen faszságok. Mondom bazz... Én a belemet kigürcölöm, szakadok ezer felé, hogy itt is meg a suliban is, a magánéletem lassan nulla, az Ssel való kapcsolatom részben arra ment rá (először), hogy előrébb helyeztem a szervezetet és a munkámat, mint őt. Mindezt, miközben újabb megerősítést kaptam az "öregektől", hogy nekem kéne a vezetőnek lenni.
Este megbeszélés, felajánlom a lemondásomat (bár nem szívesen adom fel azt, amiért már egy éve dolgozok), de azt se akarom, hogy a szervezet lássa kárát annak, hogy nem jövünk ki egymással. Bár lehet így méginkább kárt okozok, mert egy felelőtlen ember a vezető.
Nem tudom, mi lesz, este ha túl vagyok rajta, majd talán megírom.

"Gyűrött, kopott külsővel fura belső
Prototípus vagyok, azaz az első
Mikor ti rég boldogok lesztek, én rég nem
És nem is emlékeztek rá, hogy értetek éltem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése