2011. március 26., szombat

Nice

Érdekes dolgot vittem véghez tegnap este. (Most nem mennék bele a háttérinfókba, de az a lényeg, hogy Selmecbányai hagyományokat ápoló társasághoz tartozom itt az egyetemen.) És a karunkon kb szökőévente egyszer előfordul, hogy szakestélyen egy lány elnököl. Na tegnap ez a lány én voltam és büszkén mondom, elég jól sikerült azt este :)

Az est folyományaként, most itt fekszik tőlem kb 1,5m-re Szexiszemű és édesdeden (és meglepően éberen) alukál. Nem kell félreérteni, csak vendégként alszik itt. Mégis... múlt pénteken bográcsoztunk és együtt jöttünk fel a koliba pisilni és így átfutott az agyamon, hogy ettől közelebb (szomszédos wc-k) nem fogok kerülni a letolt nadrágjához (oké, tudom ez milyen hülyeség, nem is filozofáltam róla akkor, de már volt bennem némi alkohol :) És ma meg itt alszik és én meg 7órás napi kelések miatt már 8 óta itt kukorékolok (miközben 4kor feküdtem le aludni :S) És pont úgy van a gépem, hogy a monitor mellett rálátok és olyan édesen alszik, kiskiflibe, hogy ójaj :D Tök jó lenne valakivel (aki hogyismondjam nem egy randomember hanem már AZ) feküdni így :)

Most csak ennyi, mert elég vacak lassan gépelni, hogy ne ébredjen fel arra, hogy itt cséplem a billentyűzetet :)

ui. KisLányom is itt alszik még, szóval ez azért segít a józan eszemnek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése