2011. december 1., csütörtök

Akkor kezdem el...

Amikor más már befejezte...
Hát erre a hétre ez maximálisan jellemző. Az, hogy minden nap a hajnal 5 a konyhában ér úgy, hogy tanulok... nocomment. Az alvásom kicsit megborult, de leszámítva azt az egy zéhát amire nem bírtam bemászni, minden megvan elég szép eredménnyel, hozni fog már a mikulás egy pár 4-est, 5-öst. És még az is belefért, hogy kedden 1,5-2 óra alvással menjek be két tárgyból prezentálni.
Húzós az egész, mégis olyan lelkesedés lett úrrá rajtam, hogy amit eddig is éreztem, hogy jól döntöttem a váltással, most aztán teljesen eluralkodott rajtam és gondolkodom a PhD képzésen is, persze az még egy év, szóval azt majd annak idején átgondolom.

Úgy néz ki, holnap este végre tényleg átjönnek a fiúk és lesz valami :) Főzök nekik, na jó, tortilla lesz, de bele a cumót én csinálom meg krumplit is sütök nekik, mert félek, hogy nem tudok jóllakatni 3 életerős férfiembert :D Meg bögrés-mikrós sütit fogok velük együtt csinálni és jó lesz, mert 4en 2 nagybögrével fogunk csinálni és együtt kell majd dolgozni és nanáhogy Szexiszeművel akarok majd ilyet játszani :P Szóval szánsájn és hepinessz van (BTW: hogyan legyen népszerűbb a blogunk? találtam egy jó írást, majd belinkelem)

Na most vár a nyári melóm maradéka (facebook profilt kezelek az akkori munkahelyemnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése