2011. december 16., péntek

Trollface

Nem bírok szabadulni időnként Gólyától. Ő az egyetlen ember ma a világon esküszöm, aki meg bírja bontani a lelkibékém.
Ugye megbeszéltük, hogy visszafogja magát, mert ha nem akkor olyan vége van a dolognak, hogy én beleesek stb. Tartja is nagyjából ehhez magát, de két hete mikor találkoztunk, akkor lenyomta ugyanazt a szokásos piszkállak-bökdöslek-nemhagylakbékén műsört, amit mindig. Meg persze face-en is bökdös, de nem úgy hogy időnként, hanem hogy ha rájön, akkor egy órán keresztül bökdös. Jó persze én meg vissza őt, ha épp ráérek. Erre most küldi nekem az Antifaces facebookos videóját, hogy nézzem meg. Nézem (mondjuk már láttam, tudtam hol kell keresni a bökdösésre vonatkozó részt). "A bökdösés olyan, mintha meglátnád életed szerelmét a buszmegállóban, odamennél és megrúgnád és ha visszarúg, akkor ő is szeret." (Vagy vmi ilyesmi volt benne). Mondom/Írom neki, hogy akkor ebből most mit kéne leszűrnöm? Szeretsz? Mire ő: XD XD XD hagyjuk. Mire én: rendben. és kiléptem fészről, letiltottam msnről. Királylány végig mondta a fülembe (épp telefonáltunk), hogy töröljem mindenhonnan, nekem is jobb lenne és TUDOM, hogy igaza van, de ugyanakkor nemáá.
Ha a drága Szexiszeműm lenne ilyen aktív, oda-meg vissza lennék, mert akkor simán lehetne mindenszépésjó és egyáltalán. De ennek a fasznak meg barátnője van és elmondtam, hogy amit csinál az nálam mit eredményez és mégis ezt csinálja. Jó, én meg hagyom. De szerintem most még időben kiléptem. Tényleg egy pajkos kölyöknek képzeli magát és csak játszik, de ilyenkor úgy pofánbasznám egy egy hete rohasztott ponttyal, hogy el nem tudjátok képzelni.
Lehet, hogy tényleg le kéne tiltani meg törölni mindenhonnan egy kis időre, mert nem érti, hogy részemről ha róla van szó, ez sosem színtiszta játék. Buzi fizikakémiabiológia...

4 megjegyzés:

  1. :D
    Ja, és nem ér csak úgy eltűnni, nyomtalanul. :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Lars!
    ????????????????????????????? :)

    VálaszTörlés
  3. Eltűnni az előző GömbBlog 1.0-ról! :)

    VálaszTörlés
  4. Pedig nem bonyolítottam túl az idejutást :) Legalább van mit olvasni pár hétig :D

    VálaszTörlés