2011. december 13., kedd

For Example

(Jó, tudom, írhatnék magyarul is címeket, de valamiért így jobban esik.)

Annyira szeretem, mikor addig keresek valamit egy-egy bejegyzéshez, hogy a végén elfelejtem, miről akartam írni...
Na mindegy, szóval maradjunk annyiban, hogy a tanulás nem bír elindulni, inkább merengek a múlton, a jövőn és persze a jelenen is. Például, hogy milyen messzire kerültem (jutottam). És most nem nagyképűen vagy leszólva a múltat. Egyszerűen csak látom, hogy hol vagyok, hol voltam és hogy hová szeretnék eljutni (ez a legnehezebb).
Rájöttem arra is (visszatért az ihlet), hogy annyi mindenhez kezdhetnék magammal az életben. Keresgettem, hogy vezszervvel mit lehet kezdeni a Zéletben, hát baromi sok mindent. Nem tudok megmaradni egy dolog mellett. Most ilyen az életem. Úgy tűnik a munkám is olyan lesz, amilyet csak akarok. Ami egyrészt baromi jó, mert én fogok dönteni arról, hogy mit akarok csinálni, másrészt pedig ijesztő, mert nekem kell dönteni. Márpedig a döntéshozatallal hadilábon állok. Illetve már ez sem igaz így 100%-osan, hiszen már sokkal jobban megy, de még mindig szeretem jó alaposan átgondolni a helyzetet, végigfuttatni, hogy mi lehet a jövőben (nemrég tanultam meg, hogy ezt szakszóval szcenárió tervezésnek nevezik :P - na nálam ez kb 10 éve működik :D)
Persze itt már rég nem a tűzoltóleszelskatona... kategóriákról beszélek. Bármivel foglalkozhatok, igen, de már ésszerűbben. Biztosan nem leszek világhírű táncos. Biztosan nem leszek világhírű énekes - énektudásom ismerete csak és kizárólagosan a szomszédjaim kiváltsága lesz a jövőben is :P (bár rettenetesen szeretek énekelni). Divattervező sem leszek már, bár néha még a vágy megvan és szerencsémre lehetőségem is lenne megvalósítani, ha kitalálnék valami jót, de rajzolni nem tudok szépen, a szabásmintákhoz pedig kell tudni tervezni. A színekhez jó érzékem van, vannak elképzeléseim, ha megunom az üzleti életet, még - reményeim szerint - mindig lesz lehetőségem átvenni a "családi vállalkozást" és álmodni :) Vagy hobbiként beiktatni a szökszeszfull bizniszvumen/családanya életstílusba (durva, hogy ezt még vmikor gimi elején tanultuk és még mindig velünk van a kifejezés :D)
Valahol itt tartok most. Durva, hogy decemberben mennyire az összegzésen, visszatekintésen van a hangsúly mindig. Majd ide is megírom, mire jutottam, de így 13-án még korai zárni az évet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése