2011. december 31., szombat

2011

Nem tudom, hogy kéne végigmenni, lehetne címszavak alapján, de inkább most visszaolvasás nélkül leírom, hogy mire emlékszem egy-egy hónapból.

Január: balhé a koliban, csajos közös szilveszter, S, S beteg - kórház, diplomaosztó
Február: balhé S-sel, szakítás, DalosPacsirta, S újra (kövezzetek meg), gépész MSc
Március: gépész MSc, S (fuckbuddy), Antwerpen pályázat, csajostali
Április: Selmec, Szexiszemű *.*, Té, gépész MSc feladása
Május: MEN, Tével "szakítás", sok kétely, kollégista lét, Tesók bejelentése
Június-Július: Pest, munka, mitakarokkezdenimagammalazéletben
Augusztus: hercehurca Királylány exével+Herceggel, Bogács+Pingyom, Szexiszemű, felvételi GTKra, csajostali
Szeptember: albi, GTK, új emberek, kikristályosodó korábbi kapcsolatok, új kezdet
Október: Gólya - szenvedés, mozi Szexiszeművel, szülinap, balekoktatás
November: suli,suli,suli, hajtás, tanulás, vacsi a fiúkkal, szakestek, keresztanyaság
December: babákok megérkezése, suli,suli,suli, hajtás, kinézőben egy újabb Selmec Szexiszeművel

Nem mondanám, hogy nem volt mozgalmas az évem. Sok minden történt,itt most pl Nről már nem is írok, pedig azért visszanézve ő is itt volt elég sokszor. Nyáron ugye rájöttem, mit akarok, kivel akarom, szeptemberre/októberre meglett a lelkibékém, december közepére rájöttem, hogy ez tökjó, de ha egyedül vagyok nem ér annyit, mert magányos vagyok.
Újévi fogadalmat nem tennék igazán, de bátrabb szeretnék lenni, mert sokszor önmagam gátja vagyok a saját boldogulásom/boldogságom újtán.


mondhatni az ars poeticám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése