2012. január 1., vasárnap

Welcome 2012

Nos hazaértem a "buliból". Velem van a baj?!
Esküszöm nem éreztem jól magam. Na jó ez így nem igaz. Amíg csak hármasban voltunk a csajokkal, addig elment az este, úgy még ellettem volna pár órát, de persze menjünk a vigalmi negyedbe, mert Ancs táncolni akart. Meg közben jött Herceg legjobb barátja, aki hát nem csúnya legény, szóval mondom menjünk, de hogy én milyen szarul érzem magam ennyi ember között.... arra nincs szó. Antiszoc lettem, úgy tűnik. Vagy legalábbis nem élek-halok a füstös, hangos szórakozóhelyekért.
Haza persze tökegyedül jöttem át a városon és egyetlen dolog fogalmazódott meg bennem: el innen! Szóval most alszok egyet, aztán holnaptól komolyan fontolóra veszem a külföld lehetőségét, ha más nem, hát nyárra (babot hegyezni) dolgozni.
Nem indult rosszul ez az év, hívott Szöszi meg egy virtuális haverom (csak telefonon és üzenetekben tartjuk a kapcsolatot).
Szoktam ilyenkor találgatni, hogy minek az éve jön. Egyet tudok: 2011-ben változtam egy hatalmasat. 2012-ben ezt a változást és főleg azt, ami ezzel jár kell megtanulnom a magam javára fordítani. Meg esetleg belátni, hogy talán nem Szexiszemű az igazi, és nem szabad ennyire ragaszkodni az álomképekhez...

BÁTORSÁGRA FEL!



ui. életemben most először mostam le szakszerűen a sminkem lefekvés előtt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése