2012. január 31., kedd

New shoes on

Ismeritek ezt a Paolo Nutini számot?
Perpill ez aktuális, mert felvettem a tárgyakat, új félév kezdődik, új tárgyak, de persze az eddigi emberekkel. Meglepő, de a 48 kredit után most "csak" 33 lesz, úgy néz ki, de nem tudok többet felvenni, akárhogy is nézem.
El kéne tolnom magam a fodrászhoz, de bajban vagyok, mert egy éve nem voltam és akkor az eredeti fodrászom váltótársánál voltam, mert az enyémnek eltört a keze és az új sokkal jobban vágta le a hajam, viszont kozmetikushoz is illő lenne elmennem, de ő meg olyan pletykás, hogy biztos elmondja a fodrászomnak, ha nem hozzá megyek. Viszont a hajam meg töredezik, szóval muszáj leszek még a héten elintézni. Amúgy már hihetetlenül hosszúra megnőtt, még első éven volt ilyen, mikor az egyetemet kezdtem :) (most ne Aranyhajra gondoljatok, de lassan de biztosan a lapockám aljáig ér a hajam :)
Na, szóval viszonylag laza órarendem lesz, persze a tárgyak nehezek, de legalább ha egy órát át tudunk tenni, akkor csak hétfőn és kedden kell bent lennem teljesen, meg szerdán kicsit elcseszettül, reggel meg délután, de csütörtökön már csak délután lenne 2 órám, ami azért összességében nem olyan vészes. Még az is lehet, hogy szétnézek, van-e valami munka, amit ilyen beosztással is tudok csinálni vagy meglátom...
Az árufeltöltős/pénztáros/8általánososbiztonságiőrlenézengem típusú munkákat nem igazán kedvelem, inkább csinálnék már valami olyat, ami "szakmámba vág". Na, de ez még odébb van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése