2012. január 20., péntek

"A titkos kód"

Mit lehet megtanulni a Jóbarátokból?
1,2,3,1,2,3,5,4,3,2,2,2,4,6,2,4,6,4,2,2,4,7,5,7,6,7,7,7,7,777777777777!!! :D
És mire jó ez nekem?
Kitettem msn-en szemüzibe és persze egy fél nap után a drága Szexiszemű nem bírta tovább a rejtélyt, rám írt, hogy ez mi. Na de ugye az előző bejegyzésemben pár órája épp kinyilatkoztattam, hogy nem csak ő van a földön... szóval szenzorai lennének arra, hogy mikor akarok lemondani róla?! Nem tudom, de jól csinálja...
Szóval elmondtam neki, hogy mi ez, erre ő: akkor ez a titkos kód? Mondom ja... és azóta várom, hogy történjen valami... most remélem nem kódfeltörőset játszik, mert a 7 az egyértelmű meg még max az 1-2-3, de a többi nekem is homály... max ha velem együtt lenne kedve felfedezőset játszani... na de itt abba is hagyom, hiszen épp elvonón vagyok :D

Beilleszteni nem tudom, de legyen itt a link akkor is: nézd meg ezt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése