2012. január 31., kedd

Tumblr?

Elirigyelem mindjárt, hogy mindenkinek van tumblr-je...
Bár nem tudom, hogy egy-egy kép reposztolása az igazából önkifejezés-e vagy csak majmolás. Erre van a lájk, nem? Hogy igen ez tetszik nekem. Viszont az önkifejezéshez sokkal jobban passzol a saját magunk által készített kép. Vagy a fene tudja. Szóval még egy darabig nem lesz tumblr-em, de azért foglalkoztat a dolog. Mert itt is már csapongok néha a témák között, jön 1-2 kép is, pedig alapvetően úgy voltam vele, hogy itt zene lesz minden poszt végén (vagy semmi). De persze lehetne úgy is, hogy a blog kiegészítéseként, de az a pár kép meg már elfér itt is szerintem, meg akkor a fél napom ezzel telne, hogy keresem a képeket és közben még ez a pici életem is tovatűnne. szóval: !!!GET-A-LIFE!!! csakhogy legyen miről blogolni, aztán meg ha szembejön egy kép, majd kiteszem ide, hiszen ez az én kicsi drága naplóm :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése