2012. január 27., péntek

Dilemma... sokadik rész

Megyünk Selmecre két hét múlva, mint már említettem és kellene még pár ember, mert nincs tele a busz. Meg is hirdettük a megfelelő helyeken, erre az egyetlen jelentkező eddig a második exem Zs, akivel végül is még mindig jóban vagyok, de már a tavalyi Selmecen is ott volt és azóta is csak azt érzem vele kapcsolatban, hogy úristen én hogy járhattam ezzel az emberrel?!?!?!?! Idegesítő, pesti nagyképű, mindent megidealizáló (20 percig tud arról beszélni, hogy tulajdonképpen nem is sok az, hogy napi egy doboz cigit szív és hasonlók én meg a hajam tépem).
Na szóval, most azt kérdezte, hogy meddig lehet jelentkezni én meg legszívesebben törölném a hozzászólását, mert annyira nem akarom, hogy jöjjön...
Szörnyű vagyok tudom, de wááááá, tavaly is Szöszi Pasija így nézett a kiránduláson, hogy te vele jártál?! mondom igen, de úristen... akkor tényleg oda voltam érte, de most visszanézve.... na mindegy majd lesz valahogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése