2012. január 28., szombat

Is it just me.... ?

(igen, 9gagger lettem, mea culpa.)

Szóval csak nálam van ilyen, hogy ha tetszik valaki, akkor is így hullámzik az egész bennem? Mármint, hogy egyszer az van, hogy csakő, aztán, hogy jé vannak még pasik a világban rajta kívül, azután, meg valami olyan, hogy de én még tőle is jobbat szeretnék feat. meg sem érdemlem, annyira jó pasi...
Szóval hülye vagyok, igen és megint a semmiről rinyálok, igen. Adjatok egy életképes normálisan kinéző pasit és ígérem, befogom :) :x

Amúgy már megint olyan csodaszép órarendem lett, hogy jajj. A humárerőforrás helyett ezentúl a haladó vállalati pénzügy és a haladó vezetői számvitel lesz a mumus, mert ezek alapozóiból még BSc-n is nagyon kellett küzdeni, de legalább a pénzügy gyakvezető helyes srác :P Egy hét pihi, meg tárgyfelvétel és kezdődik a mókuskerék. Nem  mondom, hogy nem várom :)

2 megjegyzés:

  1. :D
    El nem tudok olyan állapotot képzelni hogy csakő. Pláne olyat, hogy nem érdemlem meg. :)
    Próbálkozz a hímsovinizmussal, sokat segít. :)

    VálaszTörlés
  2. :D
    Köszi, néha megy, de volt, amikor már "farkat növesztettem" és akkor sem volt jobb a helyzet... Amúgy meg már csak 1,5 hét és megyünk kirándulni és ha ott nem lesz semmi én tényleg lezárom ezt az egészet (végülis tavaly ugyanott csókolt meg Szexiszemű, ahová most megyünk).
    Szóval akkor hímsovinizmus az új jelszó mától :D

    VálaszTörlés