2012. január 10., kedd

Na ki bukott meg humánerőforrásokgazdaságtanából?!

Én.

2 megjegyzés:

  1. :(
    A lényeg, hogy menj át mindenképpen amikor lesz új vizsgaalkalom, aztán ha többet nem kell a téma, próbáld elfelejteni.
    Volt olyan tárgy, ahol az összes vizsgaalkalomra elmentem, és csak az utolsón sikerült átvergődnöm. Minden félévben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen át fogok menni, most már csakazértis :) Nem mondom, hogy többet nem kell, mert következő félévben lesz MSc-n is 90%ban ugyanez a tárgy, csak:
      1) akkor mért kell nekem most is ezt tanulni
      2) most ez felzárkóztató tárgy, éppen emiatt nem illett az órarendembe. 4 gyakorlaton tudtam részt venni a ~14 előadásból és 6 gyakorlatból. plusz még ki is válogattak mindenkit, aki nem tudott előadásra járni, hogy az az előadónál vizsgázzon. de nem panaszkodom, korrekt volt a nő, tényleg nem tudtam, amit kérdezett.

      Törlés