2012. január 3., kedd

Még egy mém

Hány éves leszel 5 év múlva?
28...
Szerinted akkor házas leszel?
nem feltétlenül, de jó lenne, ha olyan ember lenne mellettem, akivel ez is "benne van a pakliban"
Melyik filmet láttad utoljára?
Sucker Punch
Kit tárcsáztál utoljára?
anya
Ki hívott téged utoljára?
szilveszterkor egy virtuális ismerősöm, aki már egyszer szülinapomkor is hívott, hogy álnéven felköszöntsön, aztán mostmár ügyes voltam, mert le volt mentve a száma :D
Kitől kaptál utoljára smst?
N keresztfiától, hogy buék :)
Jobban szeretsz smst írni, vagy telefonálni?
telefonálni, mert az ingyen van (na jó előfizetésben foglaltan 1200 percet tudok pofázni, míg az sms nincs benne)
Van háziállatod?
az albiban mindig vannak legyek és pókok...
Mit csináltál tegnap éjfélkor?
próbáltam elaludni, fantáziáltam
Hova mentél utoljára?
nagyihoz
Mit szeretsz a télben?
hógolyózás, forralt bor, sálak, karácsony
Mit szeretsz a nyárban?
napsütés, napozás, hideg grapefruitos sör, pihenés, olvasás, mezítláb
Mit szeretsz a tavaszban?
(be)zsongás, megújulás, nem fagyok meg kint
Mit szeretsz az őszben?
falevelek, szülinap, természet
Társaságkedvelő ember vagy?
"egyedül nem megy"
Melyik a kedvenc éttermed?
a saját konyhám, amikor azt főzhetek, amit csak akarok
Melyik a kedvenc kávézód?
Castello otthon (na jó az cukrászda), meg a JAM se volt rossz (na jó az meg kocsma)
Mit ettél utoljára?
vajban sült borsos kukoricát virslivel (á lá Sophie :P)
Melyik a kedvenc desszerted?
kardinális, meg nagyi mézes-krémese
Melyik a kedvenc levesed?
húsleves, paradicsomleves (a menzás)
Szereted a kávét?
soksoksoktejjel
Naponta mennyi vizet iszol?
igyekszem kettő literrel
Mit iszol reggelente?
vizet, teát, mikor mennyi időm van
Hason fekve alszol?
lehet máshogy? :D
Fel tudod tölteni benzinnel a kocsitokat?
no waaay
Szereted a Snoopy-t?
nemigazán, de ellene sem vagyok
Tudsz pókerezni?
asszem, bár nem sokszor játszottam
Jártál valaha Kanadában?
nem, de szívesen mennék
Ismersz valakit, akinek ugyanakkor van a szülinapja, mint neked?
yepp
Szeretnél gyerekeket?
igen
Voltál valaha kórházban?
ott születtem, meg volt egy gyomormosásom. viszonylag szerencsés vagyok eddig :)
Tenger vagy medence?
medence
Gyakran hordasz ékszereket?
végzősgyűrűt szinte mindig, karkötőt néha
Melyik a kedvenc tévéműsorod?
nem nézek tévét, ha mégis akkor discovery vagy natgeo, szóval legyen a how its made
Ki a legviccesebb ember, akit ismersz?
nagybátyám, tőle tanultam meg beszólni :P
Plüssállatokkal alszol?
nem, de otthon még vannak páran az ágyam feletti polcon
Milyen a mobilod csengőhangja?
Close
Megvannak még a gyerekkori ruháid?
anya valahol őrizgeti őket tutira
Milyen színű a fal a szobádban?
albi: baracksárga, otthon: napsárga (meleg sárga)
Alvás közben be van zárva a szobád ajtaja?
ofkorsz
Sokat flörtölsz?
ha lenne kivel (azért próbálkozom)
Olvasol napilapokat?
neten
Nézel valamilyen szappanoperát?
most ért véget a Királylány és a Herceg című, szóval kell valami újat találni, de közben fél szemmel az Ancs és a holland zenész című romantikus filmet figyelem :P
Ha lenne rá lehetőséged, úsznál delfinekkel?
gondolom.
Melyik a kedvenc szendvicsed?
tonhalkrém + pirítós
Van olyan ember, akire stílusikonként tekintesz?
Anna Wintour, Lady Gaga, Szex és New York lányok
Melyik a kedvenc bőrszíned?
wtf?!
Milyen színű cuccokat szeretsz viselni?
lila, fekete, újabban a piros is jöhet, de amúgy mindenre nyitott vagyok
Mit szeretsz magadban a legjobban?
pasit (by gyömbérke) hmmm... talán a hitemet abban, hogy minden jóra fordul (thats called optimizmus)
Milyen színű a szemhéjfestéked?
fehér
Milyen színű a szempillaspirálod?
fekete
Milyen hosszú a hajad?
váll alá érő (állítólag le kéne már vágatni, mert az jól néz ki, de még most kísérletezek azzal, hogy hogy tudom göndöríteni, mert az is jó)
Melyik családtagodat szereted legjobban?
mindenkit egyformán
Mennyi ideig tollászkodsz a fürdőszobában?
15 perc - 1 óra
Otthon meztelenül járkálsz?
nem
Van, hogy körbetáncolod a hálószobádat egy szál fehérneműben?
ofkorsz
Mi idegesít leginkább a fiúkban?
hát erről álljon itt egy párbeszéd:
lány: te mint a pasik gyöngye mondd már meg nekem h: miért vagytok köcsögök?
fiú: te mint a nőknek nem éppen gyöngye,mondd már meg nekem h : miért nem kapod be?
lány: mert köcsögök vagytok
fiú: mert nem kapjátok be
Szereted a szakállas/borostás pasikat?
igeeeeennn
Mi a fontos számodra egy kapcsolatban?
őszinteség, bizalom, humor, fizikai vonzódás
A külső számít?
a külső _is_ számít
Szeretnél piercinget a köldöködbe?
noo waay
Tartod a kapcsolatot azokkal a társaiddal, akik elmentek az osztályból?
nem igazán, csak a barátaimmal az osztályból
Milyen hangerőn nyomatod a szobádban a zenét?
a szomszéd szobában is szeretik, amit hallgatok :D
Milyen színűek a függönyeid?
albi: fehér, otthon: citrom- és baracksárga csíkos
Hol szoktál vásárolni?
teszkó
Most mire gondolsz?
arra, hogy leadjam-e a csütörtöki vizsgámat, mert még egy szót se tanultam rá és órára sem jártam a félévben
Gyakran beszélgetsz a szüleiddel?
napi 10-40 perc, ha nem vagyok otthon
Szereted a gyerekeket?
igen
Milyen alkoholt ittál utoljára?
pezsgőt 1-én
Félsz az elkötelezettségtől?
nem mondanám, hogy félek, csak attól félek, hogy nem a jó ember mellett fogok kikötni


(csak mert szép zene)

3 megjegyzés:

  1. Van háziállatod?
    az albiban mindig vannak legyek és pókok...

    És úgy tudom, pókhálótlanítás is elkélne már... :-P

    Mit csináltál tegnap éjfélkor?
    próbáltam elaludni, fantáziáltam

    Miről?

    Voltál valaha kórházban?
    ott születtem, meg volt egy gyomormosásom. viszonylag szerencsés vagyok eddig :)

    Mi volt ez a gyomormosásosdi?

    Tenger vagy medence?
    medence

    Medence? :-(

    Milyen a mobilod csengőhangja?
    Close

    Ezt meg se lehet hallani egy zajosabb helyen :-)

    Melyik a kedvenc bőrszíned?
    wtf?!

    Mennyire vagy rasszista? :-)

    Otthon meztelenül járkálsz?
    nem

    Megértem, albiban laksz, ráadsául nem egyedül.
    De egyébként mi a véleményed a családtagok meztelenségéről?
    A felnőttek mutatkozhatnak meztelül a gyerekeik előtt?

    Hol szoktál vásárolni?
    teszkó

    Olvastad a teszkó titok című könyvet? Tanulságos...

    VálaszTörlés
  2. Q&A
    "És úgy tudom, pókhálótlanítás is elkélne már... :-P"
    tény... :P

    "Miről?"
    pasikról, az életemről, milyen lenne ha éppen Szexiszeművel lennék, mi lenne ha kimennék külföldre dolgozni, stbstb. csak a szokásos :)

    "Mi volt ez a gyomormosásosdi?"
    Kicsi voltam (~3 éves), játszottam egy doboz gyógyszerrel, amíg anya nem figyelt, aztán biztosabbnak tartotta, ha kapok egy gyomormosást, minthogy bajom legyen. Szerencsére én csak annyira emlékszem az egészből, hogy játszottam a pirulákkal, meg hogy telibe hánytam egy nővérkét.

    "Medence? :-("
    Csak azért, mert egyrészt azt többet találni itthon, másrészt meg úszkálni inkább abban szeretek, de persze a tengerre sem mondok nemet :)

    "Ezt meg se lehet hallani egy zajosabb helyen :-)"
    A telefonomnak brutális hangereje van, zajosabb helyen vagy hangosabbra veszem vagy rezgőn hagyom a zsebemben és akkor "hallom" ha hívnak :)

    "Mennyire vagy rasszista? :-)"
    Sejtem, hogy ezt akarta kérdezni, de annyira nem, hogy még a kérdéssel sem szeretnék foglalkozni.

    "De egyébként mi a véleményed a családtagok meztelenségéről?
    A felnőttek mutatkozhatnak meztelül a gyerekeik előtt?"
    A második kérdésről nem tudok igazán véleményt alkotni, mivel igencsak csonka családból származom. Nálunk nem divat, anyával max alsóneműben mutatkozunk egymás előtt. Nincs vele bajom, ha valakinek úgy tetszik, de én nem akarok meztelenkedni (max a pasim előtt :P)

    "Olvastad a teszkó titok című könyvet? Tanulságos..."
    Olvastam valameddig, de amúgy meg a közelben nem nagyon van más, illetve ez van a legközelebb, úgy, hogy még ez is 10-15 perc sétára van.

    Egyéb kérdés? :)

    VálaszTörlés