2011. december 9., péntek

When everything turns veryveryverywrong...

Hát nem vagyok büszke a tegnapestére. Adtam egy pofont egy barátnak, mert megfogta a seggem (markolósan). Megbántottam egy amúgy nagyon rendes és kedves srácot, de nem szándékosan, hanem jót akartam, de rosszul jött ki. Plusz még kaptam egy smst a nap zárásaként N-től, hogy kár, hogy hamar leléptem, mert még el akarta mondani, hogy ő is szeret. (Tippelhettek az előzményekre...) Szóval most legszívesebben egy hétre elbújnék a csigaházamba, de egyrészt msn nélkül nem tudok élni (szánalmas tudom, de Királylánnyal ott tudunk a legolcsóbban csacsogni), másrészt meg ha már ott fenn vagyok, akkor megmár tökmindegy.
Aludtam vagy 8 órát, de nem tudnám megmondani, hogy tényleg aludtam-e vagy csak álmodtam, hogy alszok... (totál abszurd vágom.)
Most érzem, hogy sok volt minden. És még mindig van egy kibaszott zh-m, nem hiszem el. Annyira gyűlölöm a humán erőforrások gazdaságtanát... de még van 7 órám benyalni a féléves anyagot, úgy, hogy még pénzért is el kéne mennem, mert jönnek főbérlőék.

Amúgy a napom meglepően kalandos ér fordulatos volt (not.). Szóval van egy srác, nevezzük Okoskának (de nem sértően, tényleg baromi okos) és annyira közvetlen, hogy nem tudom hová tenni. Vannak csoporttársai, mégis inkább velem ült zh-n, hogy össze tudjunk dolgozni, meg utána megsimogatta a vállam és jó szórakozást kívánt estére. Szimpatikus :) Azzal lopta be magát igazán a szívembe, mikor két hete beadandóztunk együtt és leszivemezett. Na most tudni kell - ha eddig nem tűnt volna fel - hogy amúgy suli témában baromira nem vagyok elveszett lélek, és kb úgy érzetem magam, hogy most deszőkének nézett. Ennek örömére vagy egy hétig Icuka voltam msnen, mert Királylánnyal jót nevettünk az egészen. Szóval kíváncsi vagyok, hogy most tényleg csak barátkozik vagy mást is csinál. Nem, nem gondolom, hogy rámnézett egy fiú, lehet, hogy férjhez megyek, csak még mindig meg tudok lepődni a pasik viselkedésén, aztán meg filózni, hogy ez meg mi a f@szt akarhatott...

Na megyek tanulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése