2012. március 28., szerda

"Akkor kezdem el...

...amikor más már befejezte" (igen, épp 30y-t hallgatok :)

A Nagyikám javulgat szerencsére, bár hosszú út előtt áll, de van remény :)
Nem kicsit szét vagyok esve, a suli-kórház-albi háromszög most teljesen kitölti az életem, illetve ma hazajöttem, mert holnap már nincs suli, így most pihi meg saját magam utolérése és készülés a jövőheti zh-ra a program.
Hihetetlenül jól elvagyunk most az albiban, minden este dumálunk, kiülünk, nincs kockulás, hanem emberi kapcsolatok vannak :) Most nagyon kell ez, hogy ne érezzem, hogy csak a suli meg a kórház az életem. 
Beadandót is kéne írni a hétvégén, nem tudom mennyire jutok vele... nem kéne sokáig tolni, mert április végével  majdnem vége is lesz a félévnek a május elseje miatt, szóval bele kell húzni, mert úgy döntöttem, hogy nem lesz egy vizsgám sem idén, hanem megajánlottba megcsinálom az összes tárgyam (szurkoljatok :P)

Zenét most nem rakok, mert csak a Sötét van megy most, de az meg már volt... 

2 megjegyzés: