2012. március 16., péntek

Az éremnek mindig két oldala van...

Igazából most igazi challenge accepted írni, mert nem kicsit ittas vagyok de:
1) Milyen jogon jön vissza egy harmincas kiégett fasz és kurvázza le a lányokat, akik csinálják és haladnak és sikeresek?!?!?!?!?!?!?!?!
2) Mért jöttem haza már megint egyedül - na jó erre tudom a választ, mert csak Gé volt ott meg a kettes számú exem és egyikre sem vágytam, a többi meg szinte szóba sem jöhetett...
3) Hogy lehet valami, aminek ennyire jónak kellene lennie ennyire elrontott?!?!?!?!?!
4) Mért érzem jól magam sarkig nyitott ablakoknál, nulla fűtéssel? Meg fogok fázni...
5) Mért nem akarok ilyenkor bulizni menni, mikor az alkohol szintem jó hozzá?! Mért érzem azt 23 évesen, hogy kiöregedtem ebből?
6) Letört az egyik csodás körmöm BTW.
7) Mért van az, hogy még lépni sem bírok egyenesen, de a belső kis hang teljesen józan és tud gondolkodni és ennek a bejegyzésnek a kb normális leírását is ő irányítja? Most én itt hol vagyok?! Ez is én vagyok meg a részeg is én vagyok?!?!?!?!?!?!?!
8) Kapja be az összes pasi, ma csodaszép voltam.
9) Hiányoznak a BSc-s volt csopitársak, mármint a lányok, akikkel tovább mentem gépészre.
10) Kicsit sem vagyok álmos ellenben forog minden cserébe. WTF.
11) Inkább most befejezem, mert holnap tuti fogni fogom a fejem. Megpróbálok alkotni vmi kaját, holnap meg anyu meghív kínaizni ^^
12) Amúgy szeretem magam ilyenkor, zene be, szolid ugrálás on és itthon partizok, akármennyire is szánalmasnak nevezhető az egész....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése