2012. március 21., szerda

Jelentés a ködből

El vagyok tűnve alaposan. Igazából mondanám, hogy életem nincsen, de épp azért nem írok ide mostanában, mert életem van :) Vagy legalábbis suli, meg Szöszihez járok be elég gyakran a koliba, meg most itt az albiban is lett egy új csajszi, akivel elég jól kijövünk és tegnap is 4 órát beszélgettünk (helló beadandó mára :P) meg elvileg csütörtökön megyünk le bulizni is, szóval azért zajlik minden :)
Jönnek lassan a beadandók, zh-k, kezdődik a szokásos szenvedés, de talán most könnyebb lesz, mint előző félévben, már csak azért is, mert kevesebb tárgyam van, meg azért is, mert most valahogy minden könnyebbnek tűnik.
BTW beköszöntött a tavasz olyan erővel, hogy leborulok előtte és imádom és ma már pl csak egy vékony pulcsit vettem a pólómra és már elég volt, nem fáztam, szóval olyanjóóóóó :D
Pörgök tovább, mert holnap haladóvezetőiszámvitel prezentáció és kész van minden már csak meg kéne tanulni a prezit, meg megyek holnap személyiségfejlesztő tréningre itt a suliban és tegnap "örömmel" láttam, hogy Té is jön. Nem láttam még mióta visszajött az egyetemre, biztos csodás lesz az egész napot vele tölteni (not.).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése