2012. március 9., péntek

Love the way

Ma infós szakesten voltam és persze ott volt a drága Gólya is. Még délután voltam segíteni és már akkor megkérdezett, hogy mi a helyzet, el vagyok tűnve msnről... Végre észrevette... Felvilágosítottam, hogy le van tiltva, meg face-ről is töröltem a saját jól felfogott érdekemben. Akkor úgy elnémult és nem is nagyon foglalkoztunk egymással.
Az első félidőben lementem pisilni és amikor visszajöttem, megkértem, hogy nyisson nekünk egy bort, mert Szöszivel boroztunk (5 üveg egy este, úgy hogy minimálisat ittak belőle mások - nice  :P). És amíg vártam, hogy visszamehessek a helyemre, odaállt mögém, de teljesen szorosan és az arcát az enyém mellé tette a vállamra, úgy suttogtunk egymásnak, hogy ne zavarjuk  a többieket és persze már megint elmondta, hogy nem elégíti ki a barátnője rendesen, mert ő többet akarna (míly meglepő, hogy én mindig ilyen infósokba futok...) aztán ott évődtünk, végül megpaskoltam a lábát elég közel a farkához, ő meg megsimogatta a fenekem, de aztán mikor pár ismerős jobban odanézett, mert a hideg borosüvegtől lefagyott a kezem és az ő 100°C-os kezébe tettem az enyémet, hogy melegítsen, na és a többiek figyelmére egy 10 cm-re eltávolodott tőlem. Aztán még szünetben évődtünk tovább; azt szeretem, hogy neki mondhatok bármit, beszólhatok, játszhatok "nagylányt", belefér. Hazafelé meg kérdeztem, hogy hogy megy, mert egy irányba lakunk, csak én 15 percre, ő meg 45re és mondta, hogy kocsival viszi az egyik srác, na mondom akkor én is megkérem, hogy hozzon már haza, mert hideg van, meg avas, meg egyedül vagyok, erre ő meg bedobott valami olyat, hogy vagy hazajöjjön velem gyalog? Na én erre már nem mondtam semmit, mert nem bírom már komolyan venni (szerencsére?), de azért mikor ideértünk a házhoz, mondtam neki búcsúzóul, hogy már megint csak hang voltál.
Mindenesetre most visszatiltottam msn-en, mert azért ma már elég jól tudtam kezelni, kap egy utolsó után 100ezerrel levő esélyt, hátha bír normális maradni.Most feljött, ahogy hazaért és még nem írt rám, szóval remélem, hogy ez azt jelenti, hogy megértette, hogy mit várok tőle. Amúgy meg azt mondta kezd felnőni... pedig fél éve állította, hogy ő nem fog, szóval vannak még csodák a világban :)




Amúgy tudom, hogy pangok itt egy kicsit, de most a tumblin aktívabb vagyok, vagy legalábbis igyekszem, szóval aki esetleg itt hiányol, az nézzen ott is :)
Ja és műkörmeim vannak már 2 napja Szöszinek köszönhetően. Nem hittem volna, hogy így lesz, de imádom :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése