2012. március 29., csütörtök

Break my rule

Tudom, megfogadtam, hogy nem esik itt több szó Szexiszeműről, mivel úgyis reménytelen az egész és még mindig az nyugi, de...
Ma posztolt és visszafogtam magam, nem lájkoltam, pedig ezt írta:
"A Facebook hivatalos angol nyelvű szabályzatában ez áll: A bökés gomb használata diszkrét felkérés szexuális kapcsolatra! A bökés elfogadása a kapcsolat elfogadását jelenti."
És régebben egyszer ezt már kitette és akkor megböktem és ő meg vissza és így ment egy darabig, aztán nem tudom már mi lett, persze látható milyen sikerrel ment az egész. Plusz most van az az ideje az évnek/félévnek, mikor úgy terveztem, hogy újra elhívom őt meg a srácokat hozzám, hogy főzök, meg hoznak piát és elszabadulunk egy kicsit, de annyira nincs kedvem most ehhez. Egyrészt a nagyis dolgok most lehangolnak igen, de nem látom értelmét perpill úgy vele lenni, hogy igen leszámoltam mindennel vele kapcsolatban, de basszus még mindig ő szinte az egyetlen (számomra) életképes pasi a környezetemben. Meg tudni se akarok arról se, hogy holmi csaj posztolni neki és tényleg nem vagyok már stalker se, de ma ránéztem és azért van vagy 3-4 poszt... Utálom ezt, mert megint semmi okom rosszul érezni magam emiatt, meg tényleg nem akarok már semmit, de akkor is egyedül vagyok és tudom, hogy mi lehetne vele és basszameg, hogy egyedül vagyok.
Gondoltam rá, hogy S-t felhívom, mert a Föld óráját az elmúlt két évben mindig együtt töltöttük, de már ő se hiányzik fizikailag.
Ma persze itthon voltam egész nap és ahelyett, hogy tanultam volna vagy beadandóztam volna vagy csak kitettem volna a lábam a házból megnéztem 19 részt a Big Bang Theory 5. évadjából.... és most meg itt "sírok"... erre mondják, hogy get a life... és igen, tényleg "sírok", miközben gyakorlatilag esélyt nem adok magamnak arra, hogy megismerkedjek bárkivel is.
Múlt héten voltam Rokiban, de ott csak fiatalabb fiúk voltak, BSc-sek, aranyosak, de nem jöhetnek szóba.
Jövőhéten állásbörze, viszek önéletrajzot, megpróbálom kirobbantani magam az egyetem-albi tengelyről, jó lenne valamit találni, lehetőleg itt a megyében vagy max Pesten, de ez még a jövő zenéje.
Pasit kell találnom és kész, mert a végén még túlságosan beleszokok az egyedüllétbe, mert amúgy vannak tényleg jó részei is, csak lenne, akihez hozzá tudok bújni este, akkor nem sírna a szám...

/Most kapásból 2 számot is tudnék linkelni, de marad az alapötlet, aminek kapcsán elkezdtem az írást :)/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése