2012. április 4., szerda

Bad Luck Sophie

Vannak napok, amikor hiába van minden szépen kitalálva és beosztva, valahogy mégse sikerül semmi. És ha minden már reggel 8 előtt összeomlik, akkor két dolgot lehet tenni:
1) otthon maradni és semmit tenni
2) otthon maradni és újratervezni a napot
Na én most a kettest választottam, mert úgy elcsesződött a napom, hogy jajj...
Ma állásbörze van nálunk, ki is néztem két céget, ahová mindenképpen be akarok próbálkozni. Tegnap fél8-ra értem haza nagyitól a kórházból, még utána álltam neki az önéletrajzomat frissíteni, átalakítani, meg az angol nyelvűt megírni, plusz ugye, hogy ne bányarémként menjek még egy kis arcradírozás, maszk, stb. volt, mindezt éjjel fél 1-ig. Reggelre meghagytam a nyomtatást és a hajmosást, plusz 8-tól órám lett volna. Ezért, hogy beérjek, már felkeltem 6-kor. Szépen megmostam a hajam, zuhiztam, megvolt a reggeli output is, de merészeltem inni 2,5 dl erősen bubis vizet, aminek következtében reggel 7-kor éhgyomorból olyan csodálatosat hánytam, hogy kivert a hidegvíz is... De mondom nincs gáz, reggeliztem, hogy legyen valami a gyomromban, sminkeltem, nyomtattam, és igaz, már egy kicsit késésben voltam, de még a tartható időn belül. Erre hát nem még elkapott a hasmenés is 7.50-kor, mikor indulnom kellett volna?!
Úgyhogy úgy döntöttem, mivel a következő órám 3-tól van csak, hogy akkor faszom bele a reggelbe, itthon maradok, megírom az egyik beadanómat (vagy legalábbis haladok vele) délig, akkor kajálok és utána megyek be börzézni meg iskolába.
Szóval így fél9 táján előttem az egész nap, igyekszem a reggelem ellenére termékenyen kihasználni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése