2012. április 12., csütörtök

Segíthettek, ha tudtok

Haborgo kérdezte, hogy milyen melót keresek, hát álljon itt mindenki számára, hátha láttok nekem valami jót :)

20-30 óra, tudjak mellette itthon (Miskolcon) suliba járni mondjuk legalább heti 1, de inkább 2 napot. Fizessen annyit, hogy esetleg megérje érte minden héten Pestre mennem (lakás van, csak a vonat+BKV+MVK bérlet kell), meg persze azért egy kis bevétel sem ártana :), de Miskolcon is lehet.
Érdeklődési területeim (ez a rész már jól megy hála az online jelentkezéseknek és az önéletrajzolásnak):
- projektmenedzsment
- folyamatmenedzsment
- esetleg HR, de ott inkább a teljesítménymenedzsment, motiválás és a hozzátartozók
- beszerzés, mert a BSc-s diplomámmal arra is jó vagyok, de inkább a fentiek
- majdnem bármi, amiben szervezkedni kell és pörgős, nem túl aprólékos
- bármi, amit műszaki menedzser és egy fél vezetés-szervezés diplomával csinálni lehet (főleg az utóbbival)

Szakmai tapasztalatom nincs, de voltam eladó vásárokon, boltban, voltam csapattag és csapatvezető is (helló MMSz és ValBiz).
Jó csapatjátékos vagyok, de egyedül is elboldogulok, ha kell. Rugalmas vagyok és jól tűröm a stresszt.
Beszélek magyarul, angolul (középfok + műszaki szakmai), és franciául (középfokú nyelvvizsga, de megkopott inkább alapfokú beszédkészség, de fejben megy még :D)

Számítógép-felhasználói ismeretek: 
Microsoft Access – alapok
Microsoft Excel – haladó
Microsoft Powerpoint – haladó
Microsoft Word – haladó
AutoCAD – alapok
SPSS – alapok 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése