2012. április 27., péntek

A büdöskurvaéletbe

Elhozta a barátnőjét ma este.. Szerintem nálam már csak a csaj helyzete elszomorítóbb, mert neki fogalma sincs róla, hogy egy utolsó gennyládával van és rá áldozza a legszebb éveit. Ha nagyon fasz lennék (ahogy megérdemelné) most ráírnék a csajra, de nem ártom magam bele ettől jobban.

Minden olvasóm fel van hatalmazva, hogy egy nagy büdös taslit levágjon nekem, ha én még egyszer hiszek ennek a faszfejnek vagy privátba szóba állok vele.

FÁKK.

Update: még ez a zene kell ide

2 megjegyzés:

  1. Bocsi, de Gója :) egy kicsit határozatlannak tűnik, ezért ha kell neked, csak te lehetsz aki kiugrasztja a bokorból. Gatyával vagy gatya nélkül. :)
    Először óvatos célzás, aztán rákérdezés! :)
    Miért ne próbálnád meg egyértelműsíteni a helyzetet?
    Ha szerencséd van, nem olyan mint lenci böngyörkéje. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy döntöttem ezentúl gólyafos lesz :D
      Nem határozatlan, csak szerintem élvezi, hogy játszhat velem. Meg gondolom a barátnője ilyen kis ártatlan csakmisszionáriusbanszexelő izé, én meg ettől milliószor izgalmasabb vagyok. Tudom mit akarok és tudom, hogyan akarom.
      Gyakorlatilag az első pillanattól tudja, hogy vevő vagyok rá, nem kerteltem soha sem, sőt.
      Igazából nem is kell, mármint ő tipikusan az a pasi, aki csak szexre jó, de mivel nagy ritkán azért (plátóian) nem gyengén egymásra kattanunk, tudom, hogy jó lenne vele a szex.
      Inkább csak szeretném kipipálni, mert mindig megkavar, mikor előkerül, jó lenne már lezárni ezt a fejezetet.

      Törlés