2012. április 12., csütörtök

Oh God Why?!

Álmodtatok már olyat, ami után úgy keltetek, hogy ó istenem, ez hogy történhetett?! Nekem ma sikerült.
Valóságos előzmények: Bignek jövőhéten lesz a szülinapja, pont aznap, mikor nekünk szakestünk lesz és tegnap megfordult a fejemben, hogy akár véletlenül lent lehet a Rokiban is azon az estén.
Na és az álom:
otthon találkoztunk az egyik szórakozóhelyen, (ami BTW most egyszintes, de álmomban kétszintes volt és durván jól nézett ki, úgyhogy ha egyszer lesz elég pénzem megveszem a kócerájt és felújítom eskü). Szóval egyszercsak megjelent és húsvét okán vagy egy fél üveg kölnivel megloccsantott. Én meg megörültem neki, bár barátokkal voltunk, de odahívtam, szépen bemutatkozott mindenkinek, aztán táncoltunk egy akkorát, hogy hatalmas vigyor volt az arcomon, aztán még elvoltunk, de semmi nem baráti, csak azt tudom, hogy elindultunk a társasággal hazafelé én meg néztem szét, hogy hol van ez a "balfasz", de aztán meglett, viszont fényes nappal volt és szép lassan  odaszivárgott az EGÉSZ családom, de így uncsik, nagynénik, nagybácsik, szóval elég gáz volt és röhögtek, hogy na nem is mondtam, hogy pasim van meg mindenki bemutatkozott és még ott is maradt a drága Big, de aztán így családilag kellett elindulni valahová (zavarosak az álmaim azért na) és tudom, hogy még elindult, de a végén valahogy eltűnt és én meg kerestem, és tök ciki volt, mert bocsánatot akartam kérni tőle a család miatt, mert én tudtam, hogy nem úgy vagyunk, még ha a szikra meg is volt még mindig.
Szóval összefoglalva:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése