2012. április 12., csütörtök

Mémeljünk

1 Mi van a hátad mögött?
A fal, mögötte meg a konyha

2 Hiba volt-e az utolsó kapcsolatod?
Hiba nem, csak céltalan, mert másfelé tartottunk

3 Hiszel Istenben?
mondjuk

4 Kinek mondtad utoljára, hogy “szeretlek”?
Nagyinak hétfőn a kórházban. Nem tudom mikor tudok legközelebb menni, mert tanulni keeeellll

5 Megbántad?
Nem.

6 Voltál valaha depressziós?
Igen, de megoldottam a problémáimat. Egy hős vagyok :D

7 Ki a legjobb barátod?
Kettő van, mikor kire és mire van szükségem. A és Királylány

8 Párkapcsolatban élsz most?
No.

9 Hogyan akarsz meghalni?
Idősen, de nem betegen, csak elszenderülni.

10 Felcsavarod vagy szétvágod a spagettit?
felcsavarom vagy ha gyerekes vagyok akkor szálanként szívom :D

11 Sokat napozol?
Penészvirágnak hív nagybátyám, szerinted? :P

12 Mit érzel most?
Fáradt vagyok, de levezettem, hogy miért (már azon túl, hogy suliban voltam). Nem iszok mostanában elég folyadékot, amitől fáj a fejem, meg néha álmos is vagyok, de nem alszok eleget.

13 Ettél már úgy kocsiban, hogy te vezettél közben?
Nem vezetek.

14 Mik a terveid a hétvégére?
Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, puding és süti készítés, A szülinap ünneplés, ALVÁÁÁÁS, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel, Haladó Vezetői Számvitel

15 Szeretnél gyerekeket?
Igen :)

16 Csókolóztál már olyan emberrel, akinek a neve M-mel kezdődött?
Gondolkozni kell, pedig annnnnyira nem hosszú a lista... úgy tűnik nem...

17 Gyorsan gépelsz?
Szerintem igen. Pláne ha nincs műkörmöm :P

18 Mire vágysz perpillanat a legjobban?
Aludni egy olyat, ami után pihenten, de nem kómásan ébredek. Tudni a Haladó Vezetői Számvitelt hétfőre
meg csütörtökre, meg annyi időre, hogy mindent legyen időm megírni meg tanulni a következő két hétben. Ha pedig nem vagyok önző, akkor arra, hogy nagyi jobban legyen.

19 Csókolóztál már teherautón?
Nem, de szexelhettem volna már kamionban :P

20 Ültél már lóháton?
Nem.

21 Törted már össze valakinek a szívét?
Igen, még az első barátomnak, de nem bánom (és nem gonosz módon) mert nekem akkor ki kellett lépnem abból a kapcsolatból.

22 Élnél-e együtt úgy valakivel, hogy nem mész hozzá/nem veszed el feleségül?
Igen, bár azért fejben már kész az esküvőm, de ha igazán szeretjük egymást, nincs szükség a papírra (meg akkor se ha nem igazán :)

23 Mi zavar most a legjobban?
Kicsit magányosnak érzem magam. Fáradt vagyok..

24 Szerettél-e valakit annyira, hogy az fájt?
Egyszer igen. Big time.

25 Szeret valaki a családodon kívül?
Nagyon remélem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése