2012. április 9., hétfő

Kiábrándult

Az van, hogy 23 éves vagyok, még egy évig egyetemista és ugyan dolgozgattam már életemben, de igazából semmi szakmai tapasztalatot nem tudok felmutatni. Így úgy gondoltam, én egyszerű vidéki kislány, hogy mivel ősztől csak 4 tárgyam lesz, ideje munkát keresni.
Szóba jöhet Miskolc és Budapest, de csak rugalmas és Mc esetében max 30, Bp esetében pedig 20-30 órában (azért az óráimra szeretek járni, na). És persze legyen releváns terület és NE a Bosch, amiről szerintem az mindent elmond, hogy az ott gyakornokként dolgozó barátaim, ismerőseim is csak Fos-ként emlegetik.
Namost, lehetőségek száma négyzetgyök(-1). Mert Mc-n van a Bosch és fulladj meg vagy érj rá 40 órában, Pesten meg lenne egy pár jobb lehetőség, de vagy 12 hétig ingyen kell dolgozni 30 órát (és utána ajánlanak vmi jót) vagy 40 órában kell menni, vagy mindennap kell menni, de nem 40 órát.

Mért nincs olyan lehetőség, amivel tudnék is élni?!?!?!?!

Jelentkeztem az ELMÜ-höz, mert náluk még mondjuk van valami normálisnak kinéző program, amivel el tudnék kezdeni dolgozni. 2-3 hét múlva keresnek meg, ha tetszett nekik az az állásbörzén 5 perc alatt kitöltött jelentkezés. Asszem mégegyszer kéne online jelentkezni, mert néztem, hogy ott lehet követni, hogy mizu.

Szóval a kistököm tele, mert akarnék, tudnék is, csak nincs hol.

2 megjegyzés:

  1. Milyen jellegű munkát keresnél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 20-30 óra, tudjak mellette itthon suliba járni mondjuk legalább heti 1, de inkább 2 napot. Fizessen annyit, hogy esetleg megérje érte minden héten Pestre mennem (lakás van, csak a vonat+BKV+MVK bérlet kell), meg persze azért egy kis bevétel sem ártana :)
      Érdeklődési területeim (ez a rész már jól megy hála az online jelentkezéseknek és az önéletrajzolásnak):
      - projektmenedzsment
      - folyamatmenedzsment
      - esetleg HR, de ott inkább a teljesítménymenedzsment, motiválás és a hozzátartozók
      - beszerzés, mert a BSc-s diplomámmal arra is jó vagyok, de inkább a fentiek
      - majdnem bármi, amiben szervezkedni kell és pörgős, nem túl aprólékos
      - bármi, amit műszaki menedzser és egy fél vezetés-szervezés diplomával csinálni lehet (főleg az utóbbival)

      Törlés