2012. április 21., szombat

Bad luck strikes again

BAKKER!!!!

Ma mindkét hordható nadrágom megadta magát... persze két különböző módon, de bakker... most van egy db vastagharisnyám (azt is tök véletlenül  ma kértem meg anyát, hogyha jön otthonról, hozza már el), meg egy enyhén miniruhám, és ebben kell elkúsznom minél hamarabb vásárolni (ráadásul a bérletem holnap Tesónál lesz, szóval gyalogolni kéne).
Plusz hétfőre kell egy prezit csinálnom meg egy beadandót meg még zh-t is írok, amire önmagában két nap kevés lenne.
Plusz még bejelentkezett az egyik barátom, hogy kéne neki segítség egy BSc-s tárgyból, mert kedden zh-zik. Nem tudom még, bele fog-e férni.
Plusz menni kéne azért nagyihoz is gyakrabban, mert utálom, hogy ilyen ritkán megyek.
PluszPluszPlusz nagyon gyorsan el kéne kezdeni mozogni, meg fogyni, mert most olyan rosszul érintette az önbecsülésemet ez a két nadrág elvesztése, hogy jajj....
Egy kicsit most bedepiztem, mert bakker, még ha csak egy, oké anyagkifáradás, de hogy felveszem helyette a másikat és pár óra múlva az is elbaszódik...
Legszívesebben most vagy két napig sajnálnám magamat.
Elegem vaaaan....
Ráadásul valamiért a fiúk azt hiszik, hogy én holnap estére hívtam őket, miközben jövőhét szombatra, de ez már csak a koktélcseresznye a habon a tortán............
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése