2012. május 1., kedd

Kommikulus...

Nyomorultul érzem magam, mert visszajöttem Miskolcra hamarabb, hogy korrepetáljam Rossot számvitelből (!!!!!!!44444néééégy én számvitelből :D) és közben kiderült, hogy Szexiszemű itt csücsül pár utcával feljebb PV-nél... PV egyik lakótársa Marcsi rám írt, hogy mizu, na mondom, hátha áthívnak és akkor már itt se vagyok, erre nem eltűnt fészről, amint válaszoltam?! Suck...
Amúgy Rossonak elmeséltem név nélkül az egész Szexiszeműs mizériámat (amúgy nagyon jó barátok), és az volt a véleménye, hogy tényleg nem csak én képzelem, meg hogy esetleg még kéne adni egy esélyt a dolognak és kiugrasztani a nyulat (helló Lars :D), hogy na mi is van.
De már annyira bele tudok ebbe fáradni... talán péntekig gyűjtök erőt és elhívom moziba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése