2012. május 27., vasárnap

This is crazy...

Hihetetlen, hogy a hormonkák, milyen mértékben bírnak ellenem dolgozni...
Kandúrral (Mese nevezte el így az általuk ismeretlen szerda éjjeli lovagomat :P) nem beszéltem, mióta kilépett az ajtómon, ami nem feltétlenül baj, mert heti 1-2x szoktunk csak beszélni és akkor is általában ő ír rám, de most néha majd megveszek, hogy ráírjak, hogy megtudjam, mizu van vele. Nem beszéltünk reggel túl sokat, még elég KO volt (volt vagy hajnali 4 mikor elaludtunk és tudom, hogy én aztán szinte egyáltalán nem aludtam, sőt 7kor inkább felkeltem) ő még inkább aludt 7től 10ig, amikor már tényleg kelnie kellett.
Kíváncsi vagyok nála hogy csapódtak le a dolgok... A barátnőmmel beszélgettünk erről az egészről többet és azt mondtam neki, hogy olyan aranyos volt az egész, de nem értette teljesen, mire gondolok, aztán rájöttem, hogy végül is egészen majdnem (hozzám mérve meg aztán teljesen) romantikus volt az egész. Semmi megőrülés, vadulás, hanem tiszta rómántiká, csókolóztunk végig meg minden, szóval tényleg jó élmény volt meg egy kicsit talán újszerű is.
Az albiban meg a csajok nem vették észre, hogy volt nálam valaki, így aztán volt nagy meglepődés, mikor kiböktem :D
És itt a legfülbemászóbb gagyi dal a mostani felhozatalból, de legalább megéri végignézni a klipjét és a szövegére 9gag-en már rengetegen ráugrottak :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése