2012. május 5., szombat

Waiting for nothing

Ez most lehet, hogy első olvasásra szomorkodós hangvételűnek fog tűnni, de előre bocsájtom, hogy nem az.

Hívtak ma a srácok a városba sörözgetni, mondom megyek szívesen, pláne, mert Szexiszemű is jött. Ercsáék mondták, hogy náluk nincs több hely aludni, mondom nálam van (opportunista vagyok na :P)...
Most fél 4 után vagyunk nem sokkal, az lett az este vége, hogy MENtünk, illetve a többség kiperkálta a belépőt, páran meg leültünk az egyetem parkjában iszogatni meg beszélgetni. Persze Ő bement, ami nem gáz, mert ma játszott a kedvenc zenekara, szóval már mikor megláttam a műsorban, hogy jönnek, tudtam, hogy Ő ott lesz. Most viszont én már hazajöttem (meg az egyik haverom itt horpaszt a szomszéd ágyon, mert nem akart több ezerért hazataxizni) de írtam neki, hogy jöjjön nyugodtan, mert úgysem alszom még, mert nem vagyok álmos. Ez már kb egy órája volt, akkor lett vége a koncinak, bár még mentek tovább a programok, szóval lehet, hogy maradt. Én meg mint egy buta kislány ülök itt a gép előtt és várom, hátha felhív, hogy feljönne... (az más kérdés, hogy már csak a szomszéd szobában tudom elszállásolni Mese ágyán, de az legalább kétszemélyes, akár maradhatnék is mellette :P)
Megállapodtam magammal, hogy még 4ig kihúzom ébren (ezért is írom most ezt a bejegyzést), aztán meg fekszek, mert holnap meg jön Királylány délelőtt, számvitelből korrepetálom (mert olyan okos vagyok :P)
Szóval így mentünk el kb megint egy jó lehetőség mellett...

Amúgy meg az a ribanc, aki teleposztolja időnként a falát, kiderült, hogy szomszédok és egy fél szóval rákérdeztek a srácok, hogy ő hol van... elvileg lent van ő is. Az a baj, hogy amúgy látom, hogy hasonló az ízlésük meg mittomén, de nem akarom, hogy összejöjjön mással...
Mi meg egyébként beszélgettünk egy keveset, semmi lényeges nem történt, néha próbáltam egy kis fizikai kontaktust teremteni, pl ha hülyeséget mondott, akkor finoman nevetve lökni egy kicsit a karján, hogy "menj már"...
Na megyek aludni inkább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése