2012. május 7., hétfő

Mixed



Kivételesen előre tettem a zenét.
Ez a szám, Raza Jaffrey hangja (lásd előző poszt csaklinkelt zenéje), plusz az indokolatlan fáradtság és a Girls s01e04 valamint az a tény, hogy már több, mint 11 hónapja nem szexeltem, valami olyan csodálatos elegyet hozott bennem létre, hogy annak ellenére, hogy fáradt vagyok, majd meg veszek egy kiadós szexelésért. 
Nem mondom, hogy lányregényes mítosszal teli együttlétre vágyom, sem azt, hogy nagyon durvulnék, csak egy rendes, kiadós, falrengetős, lepedőgyűrős, másnap a szomszédok tekintetét kerülős (vagy belenézve pirulós), lábujjtól a hajamszáláig beleremegős (begörcsölős? nem vagyok edzésben :D), "poraimból visszatérős" dugásra áhítozom.
Az sem feltétlenül segít, hogy Mese párja oldszpájsszal fürdőtt épp most és a fél lakás pasi szagú...

4 megjegyzés:

  1. Kvazimódóként nem tudom, mikor volt a legutóbbi, inkább azt, mikor lesz a következő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kvázikám, irigyellek :P Nekem csak legvégsőutániszükségesetén bevethető egyének vannak az életemben, gőzöm sincs, mikor leszek nyitott bárkire is.

      Törlés
  2. Mikor, mikor, most?
    Csak kapd el a delikvenseket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem rosszul fogalmaztam, szóval olyan delikvensek vannak, akik végszükség esetén, és vagy 4-5 kacsa után(alattomos szörp-vodka-citromlé rövidital, 4-től én már nagyon megszépülök) egy nagyon halovány talánnyi esélyük lenne...
      Meg amúgy is, Szexiszemű bármikor ébredhet úgy, hogy én vagyok álmai nője :D

      Törlés