2012. május 30., szerda

Ooops I did it again...

Vettem ma a bátorságot és ráírtam Kandúrra, hogy mizu. Ő meg írta, hogy matek alpótra tanul, meg mosogatni kéne. Mondom akkor nem zavarok. "Helloka"
Szóval nem vittük túlzásba, de részemről mostmáraztántényleg megtettem a lépést, ha akar írni, írhat, nem érdekel tovább.

Holnap jön át A barátnőm, filmezünk elvileg este, addig meg kiganalyászom a szobámat meg a lakást, mert erősen kezd látszódni, hogy mind a négyen vizsgázunk/dolgozunk, és senki nem ér rá takarítani, nekem meg most van 10 nap "szünetem" a következő vizsgáig.
Valamint, mivel szobatársam kiköltözik, így végre egy hónapig saját ki szobám lesz és át is rendezem, amint találok egy megfelelő (=erős) úriembert, aki segít bútort tologatni (Jelentkezni kommentben lehet, jelige: nem leszek hálátlan :P)
Hatert gonna hate rovat:
Ötösre vizsgáztam ma mindkét tárgyból, amiből voltam, így már csak két vizsga és a 9 tárgyamból eddig 7 db ötösöm van és a maradék kettőből is egy az lesz, a másik meg reményeim szerint négyes (haladóvállalatipénzügy hello), mert ott már nincs elég pontom a zhból az ötöshöz.

2 megjegyzés:

  1. Érdekesnek találtam a blogod, szinte minden bejegyzésed végigolvastam :')
    Ez az első ilyen jellegű blog ami le tud kötni (ezt veheted bóknak :P).

    Amúgy szívesen segíthetek, ha van még rá igény és persze ha még áll a beígér jutalom :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örömmel köszöntelek itt :)
      Már sikerült átrendezni, még a végén Szexiszemű is itt aludt, de köszi :)
      Ezek szerint valahol a közelben laksz?

      Törlés