2012. június 1., péntek

What the hell

Amikor már teljesen leteszek róla, akkor történik mindig valami...
Szexiszemű itt aludt.
Úgy történt, hogy Rosso jelentkezett az én kis szoba átrendezési projektemre, majd mikor készen voltunk, kijelentette, hogy jön Viktor is és megyünk a teszkóba borért. Mondom ok. Majd mikor visszaértünk, bejelentette, hogy 19-én számít ránk, mert államvizsgázik és utána buli lesz, majd ennek apropóján felhívta Szexiszeműt is, hogy időben vegye ki a szabadnapot 20-ára és aztán szóba jött, hogy nálam vagyunk, ő meg éppen kocsit mosott otthon és úgy döntött bejön, de ugye akkor már itt kell aludnia, mert nem vezet haza. Szóval juhé :)
Bár a kis bögyörő mikor elmentek a srácok este, akkor megkérdezte, hogy de tényleg nem gáz, ha itt alszik? Mondom ne viccelj már, a csajok nincsenek itthon, én utálok egyedül aludni a lakásban, meg amúgy is. Merthogy ő szívesen átmegy a tesójáékhoz... Szóval kis izébigyó, hogy ilyet kérdez...
Reggel meg mondtam neki (5.45-kor keltünk, mert ő még hazament zuhizni meg borotválkozni meló előtt), hogy na látod, nem ettelek meg :) Amúgy meg a kis cunci, hozott fogkefét meg alvóspólót is. Még jó, hogy tegnap összetoltam Zoli segítségével az ágyakat :)
Ja és a ribi, aki teleposztolta a falát, azzal tényleg volt valami, de a csajnak visszatért az exe és most vele van... asszem elkezdhetek lottózni. Amúgy meg már teljesen világos előttem, hogy ebből nem lesz semmi soha...
De azért jó volt hajnalban nézni, ahogy alszik :) Kis cunci...

"Now how the hell , am i to know
what you're thinking inside your head of what is right or wrong?"


1 megjegyzés:

  1. Lehet hogy hülyén hangzik, de nem értem. Egymás felé lépegetés? :)
    Ha egy ellenkező neműhöz megyek este, és tudom hogy ott alszok, viszek fogkefét is előre, akkor biztos hogy állandóan ott van a fejemben, hogy legyen már valami. :)

    VálaszTörlés