2012. június 6., szerda

Bp

Ma megvolt az interjú, szerintem jól ment, bár meglepődtem, hogy a csajszi csak megkérdezte, hogy hogy megy az angol meg tudok-e levelet írni meg prezentációt tartani és amikor azt mondtam, hogy igen, akkor nem is foglalkoztunk tovább az angollal.
Most sütöttem egy (remélhetőleg) fasza túrórudis tortát, összekapom magam és megyek unokahugizni :)
Holnap Szexiszeműnévnap, gondolkodom, hogy ha hazamegyek, valamit ki kéne találni, hogy meg tudjuk ünnepelni (nem, nem sütök neki, mert jövőhéten akarok egy olyat, hogy átjönnek többen és sütök nekik sütit :)

Jövőhétre lesz eredménye az interjúnak, most meg indulok Tesómékhoz :)

BTW, mostanában leszoktam az MR2-ről, de ma délelőtt azt hallgattam és ez ment rajta és mivel össze van tolva Mc-n az ágyam, most egy hétig ez lesz a sláger :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése