2012. június 11., hétfő

Jelentés a mókuskerékből

3 napot végig tanultam (mármint magamhoz képest :P), ma is csak délben kapcsoltam be a gépet, hogy megnézzem, hogy is lesz pontosan a vizsga, meg buszt nézzek. Tök büszke vagyok magamra. A sort is tudtam, remélem a 3-as meglesz, mert azzal már elégedett lennék tényleg :)
Még szerdán van egy vizsga, de az már meglesz, nem félek tőle. Ez a mai meg ha most sincs meg, akkor hagyom cv-re, mert akkor alacsonyabbak a ponthatárok (most 80-ból kell 41, akkor meg 50-ből 26, ami százalékosan ugyanannyi, de ha azt vesszük, hogy ugyanazt a sort kell írni mindkét esetben, azért jobban a cv-s esélyek).
Közben EB nézés mikor kivel, eddig elég jó :) Írtam a fiúknak is, hogy nézzünk vmikor együtt meccset (csinálnék sok fincsi rágcsát nekik :)
Hétvégén meg konyhatündérkedtem, (én lettem most a sütifelelős otthon) zserbógolyót és carte d'or rákóczi túrós jégkrém ihletésű (azaz túrós-baracklekváros-fahéjas) golyót csináltam.

1.1. kép - Zserbógolyók á lá Sophie

Szóval még egy vizsga, aztán szögre akasztom a vizsgaidőszakot és pihizek, élvezem, hogy elindult a True Blood 5. évad, meglátogatom NagyLányomat, meg megyek Pestre sokat babázni meg gyerekezni :)

Ezt most nézzétek el, de egész nap ez ment a fejemben:


1 megjegyzés: