2012. május 3., csütörtök

ME-GTK WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ezt most ilyen húúú-lányos wííííííííííííííííí-nek képzeljétek el :D

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!! ÖTÖST KAPTAM HALADÓ VEZETŐI SZÁMVITELBŐL !!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annyira hihetetlen érzés, hogy én, aki 3 éve meg 4 éve ezzel a tárggyal (na jó, a bevezetés a számvitelbe c. tárggyal) küszködtem, 3x vettem fel, 4x buktam meg, majd egy kis ketteskével valahogy átcsúsztam, na szóval én most ötöst kaptam, ráadásul úgy, hogy a kettő között lenne még 2 tárgy, ami a mi képzésünkben nem volt benne, csak a gazdászoknak. Szóval hiperbüszke vagyok magamra, jutalmul vettem egy zacskó chipset (két napja zöldségeken élek, belefér) meg egy almalevet és ma sooo hardcore leszek :D

Amúgy meg MEN van, de nem megyek. Úgy tervezem bedöglök valami film elé, bár tény, hogy legbelül arra vágyom, hogy elolvassak egy jó könyvet, de az legalább egy nap, meg álmos is vagyok perpill, meg még holnap beadandózni kell, szóval az még csúszik két hetet, de már mindjárt itt a nyár, érzem a csontjaimban. Ha ügyes leszek, akkor május 17-én befejezem a vizsgaidőszakot is és 18-án szaknapon megszépülhetek a "gyerekekkel" mert már nem lesz semmi gondom ^^

Örüljetek velem! Köszönöm a szurkolást! :D

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Kösziiii ^.^
      Igazából a két paratárgy egyikén így már túl is vagyok, már csak a haladó vállalati pénzügyet kell megószni minél több maradandó seb nélkül és már akkor nagyon közel leszek a végéhez. :)

      Törlés
    2. Hajnali félnégykor?
      Ennyire nem kellene pénzügyezni. :)

      Törlés
    3. Nyilván nem akkor pénzügyeztem :P
      Az még a következő 2 nap programja...

      Törlés