2012. október 13., szombat

Hajléktalan

Tegnap este nagynéném közölte, hogy szeretné, ha találnék magamnak egy másik helyet, ahol Bp-n lakhatom, mert ő egyedül akar élni. :S:S:S:S
Szóval közszolg: szállás kell minél hamarabb.
Természetesen nem vagyok az utcára dobva, de napjaim megszámláltattak...

Ezen felbuzdulva spontán elmentem moziba Haborgoval, hogy addig se kelljen itthon ülni vele. Megnéztük a Tedet és annyira jó volt! :) Teljesen más lett a sztori, mint amire számítottam, de nagyon tetszett. Meg érdekes volt, hogy mennyire más dolgokon nevettünk :) Persze ez biztos azért is, mert a többség már ismerte Seth MacFarlane munkásságát és hozzá vagyunk szokva a humorához. Jajj és Ryan Reynolds is feltűnt és én meg :O *.* persze aztán kiderült, hogy meleget játszik, de attól még k.jó pasi :D

Na, de lényeg a lényeg, ha bárki tud olyan szállást Pesten, ahol heti 3 napot alhatok és van net (nincsenek nagyon nagy igényeim) és ingyen vagy olcsón van, szóljon!!! Jelige: szopok, nyalok, gombot varrok, csak legyen hol lakni :D

2 megjegyzés:

  1. Szerintem jól tetTED, hogy elrángattál. 8-)
    Az Általad leírt nevek számomra teljesen ismeretlenek, de úgy gondolom, nem is érnek annyit, hogy beüssem ezeket a gugliba.
    Szóval igaz az az urbán legend, hogy a nők szívesen megtérítenének egy jobban kinéző meleg pasit… :-)

    VálaszTörlés
  2. Elrángathatlak máskor is? :)
    Hát igen, van ez a Haborgo, nem hiszem, hogy nagyon érdemes lenne ráguglizni :P
    Ryan Reynolds egyébként hetero, de vele kapcsolatban nem lenne leküzdhetetlen akadály :D :D :D

    VálaszTörlés