2012. október 7., vasárnap

Last week

Nemrég még viccesen azt gondoltam, hogy majd tartok a következő héten egy Perfect Week-et (lásd: How I met your mother), még olyan 4-5 pasiig meg is volt a lista, de persze ez inkább csak önszórakoztatás volt, mint valós vágy.
Most ott tartok, hogy az ősz beköszöntével legszívesebben csak bekucorodnék egy jó könyvvel és egy nagy bögre forró teával egy kényelmes sarokba és olvasgatnék, miközben azért valaki lenne a közelemben, akihez hozzá lehet bújni. Erre kb ugyanannyi az esély, mint az első ötletemre.
Így összességében talán az lesz, hogy kedd estig Mc, majd szerdától meló, ami talán még szombatra is elhúzódik, de jön Királylány és Glamour napot tartunk a hétvégén és ő vásárol én meg nézem (meg azért ha valami nagyon jót és kihagyhatatlant találok, szerintem én is fogok vásárolni :). Majd vasárnapra hazamegyek, sütök, meg nézem, ahogy anyu főz és várom, hogy Spektrumot/NatGeot/Discoveryt bámuljunk a nagybátyámmal. Nem egy húdeizgi nap lesz, de legalább a családommal leszek.
Meg gondolkozom, hogy kéne egy szokásos őszi Liget buli, de még nem szántam rá magam, hogy megcsináljam az eseményt és elhívjak mindenkit. Kiöregedtem ebből, tavaly is már elég kicsi buli volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése