2012. október 3., szerda

Tanulságok

Még csak szerda van, de a héten már annyi mindent tanultam :D
Hétfőn és kedden Hollóstetőn voltam outdoor tréningen, és nem, ez nem azt jelenti, hogy az erdőben ittunk :D Az a házban vot, az erdőben feladatok voltak, kúsztunk-másztunk az avarban meg fölötte, még mindig izomlázam van, de nagyon jól éreztem  magam, szeretem új ismerősöket, meg aktív voltam meg ittunk a tanárokkal is :D

Szóval tanulságok:
#1 egy gyönyörű férfikéz is meg tudja mozgatni a fantáziám :P Évfolyamtárs srácnak olyan kezei vannak, hogy jaaaaaj, két napig büntetlenül bámulhattam és csorgathattam a nyálam (nem csak a keze néz ki jól :P)

#2 a vezető szerep valahogy mindig megtalál, anélkül is, hogy különösebben keresném - ez amúgy a jövőmre nézve eléggé jó érzés :) (ma is bepróbálkoztam a főninél, mert mondta, hogy kéne neki egy asszisztens, én meg közöltem, hogy van még napi 4 szabad órám :D)

#3 a csudaszép Campusos 1400 Ft-os tornacipőm nem állja a vizet - van a talpán egy óriási repedés, azt hiszem most már tényleg be fogok ruházni egy gumicsizmára

#4 mikor azt hisszük, hogy gáz, hogy egy termékből 60 m hiány van, aztán kiderül, hogy az anyacégtől csak azért kértek rá leltárt, mert náluk valami 1200 m hiányzik = nálunk minden rendben

#5 ha hétvégére kint hagysz egy szelet paradicsomot a pulton, az keddre olyan frankó penészt ereszt, hogy a konyhában sem lehet megmaradni (erre hazaérni meg aztán pláne csúcs... - special thanks to nagynéném :s)

Kíváncsian várom, mit tartogat még ez a hét :)

Ja és megszületett Deminia ( =NagyLányom) kicsi lánya tegnap este, szóval nagy a boldogság! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése