2012. október 21., vasárnap

Last minute

Úristen, micsoda rohanás lett ez a pár nap... De menjünk sorba:

Pénteken reggel már negyed hatkor keltem, mert mondom még rendbe vágom a lakást, mielőtt elindulok. A meló jó volt, megint bent voltam jó sokat, mint egész héten, végre először túlórában vagyok :)
Gondoltam nagy nyugodtan, hogy induláskor is tudok majd még helyjegyet venni az IC-re. Én kis naív... Miután futottam minden átszállásnál, 16.25-re kiértem a Keletibe, még a sort is kiálltam, még pont elértem volna a vonatot, erre közli a pénztáros, hogy helyjegy? ó az nincsen. Majd a 19.30asra... Szóval megvártam a hatos sebesvonatot és közben mindenkit körbetelefonáltam, hogy nem lesz itt 9től Liget, jó ha addigra hazaérek.
A barátnőmmel útközben cseteltünk és kiderült, hogy 5 perc különbséggel érünk a Tiszaira, így megvártam, ők meg elvittek haza kocsival, szerencsére. Majd együtt indultunk ki a Ligetbe, a megmaradt csipetcsapathoz. Így végül négyen - KisLányom, Szöszi kereszttesója meg A és én - ünnepeltünk, de én nagyon jól éreztem magam!!! Megvolt a kacsa-adag is, 5 sikerült az este során, ami megalapozta a jókedvet, hazafelé is kacsáztunk :P meg nevettünk, nagyon jó volt! Több ilyen kéne, plusz KisLányom nálam aludt, ami még emelte az est fényét :)

Szombaton lementünk NagyLányomhoz és babáztunk egy kiadósat, gyönyörű a kicsi (Haborgo, most ne háborogj :P). Tök jól mutat a kezemben egyébként... kezdem úgy érezni, hogy jó lenne egy otthonra is :) Persze előbb egy pali, akire lehet számítani, mert egyedül nagyon durva lenne. Elmondtam végre NagyLányomnak is Edwardot és tök jól vette, megnyugodtam, nem volt gáz belőle. Délután meg hazajöttem, hazahaza.

Ma pedig szülinapot tartottunk, úgy családilag, bár nem nagyon vettem észre, hogy a családommal voltam, mert jött megint a kis kereszttesóm és egész nap a Micimackó és a Zelefántot néztük, meg játszótéren voltunk kettesben ebéd után és annnnnnyira jó volt.+1 a gyerekvállalási kedvnek :))) Holnap megint velük megyünk kirándulni a Zemplénbe, biztos jó lesz.

Aztán kedden nekiülök a Kontrollingnak, mert egy héttel később zh-t írunk, de a jövő hétvégét meg az imádott Selmecemen fogom tölteni. Jó banda jött össze oda is: Szöszi, Pasi, Gólya, meg még egy srác, aki bejövős, nevezzük Petit-nek (ejtsd: Pöti), persze, hogy fiatalabb ő is tőlem. Valakivel valami úgyis lesz, nem voltam még úgy Selmecen, hogy ne lett volna :)))

A napjaimat sűrűbben-ritkásabban végigkísérik Mr.Grey levelei, amit nagyon élvezek. Bár pont most annyira ritka, hogy amellett, hogy kicsit hiányzik is, hogy írjon, azért megnyugtató, hogy egy kicsit le is függök róla, mert eléggé le tudja kötni a gondolataimat, most jó ez a kis "szellőzés".

Hát valahogy most így áll a sztori :)

Nem megyek dolgozni okt.30-ig, ami olyan jó érzés, de tudom, hogy gyorsan el fog menni. Plusz bármennyire is nem akarom túlzsúfolni ezeket az itthoni napokat, pont azért, mert máskor nincs rá időm, most próbálok mindent/mindenkit belezsúfolni, így eléggé pörög minden körülöttem. De összességében nem bánom, aktívan pihenek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése