2012. október 25., csütörtök

Hétvégére

Holnap reggel indulunk Selmecre. Már a harmadik lesz :) Mindig más, mindig más miatt jó, mindig történik valami olyan, amire induláskor még nem is számítottam. Persze Gólya is jön, de így, hogy lezártuk, már nyugodtabb vagyok, nem lesz semmi és kész. Nem is akarom már, hogy bárkivel is bármi legyen. Vagyis jó persze, legyen valami, de akik most oda jönnek, azok közül senkivel ne.

Kis19évesel tegnap kalandoztunk egyet, persze csak szóban, meg volt némi élő közvetítés, ami jó volt :)) Nagyon rajta(m) van, hogy találkozzunk, de a legegyszerűbb megoldások eszébe sem jutnának. Most mondtam neki 1-2 dolgot, így már talán könnyebben össze fogjuk tudni hozni.

De a legjobb: megvan a dátum Mr.Grey-jel! Hamarosan végre találkozunk és kiderül minden. Mennyire vagyok nyuszi, ő mennyire ragadozó, képes vagyok-e erre, milyen élmény lesz... Most persze hiányzik, mert nem tudunk pár napig beszélni, de azt hiszem egészen hasznosan töltöm el a szabadidőmet :) :P  Tegnap még rossz volt, mert délelőtt váltottunk pár levelet, aztán azóta semmi, de most már jobb egy kicsit - meg tanulni is kell.

Vasárnap este vagy hétfő reggel jövök úgyis élménybeszámolni, addig meg hallgassatok PunnyanyMassifot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése