2012. október 15., hétfő

Hátralévő életem első napja

Nos, úgy látom, szülinaposnak lenni könnyű, ami utána jön, az meg már más tészta. A tegnap egészen jól telt, rengetegen felköszöntöttek, lett egy új gyerekem :), néhány "számontartott" ember az életemből nem köszöntött fel, de hát megesik az ilyen. Voltam vásárolgatni is, két dolgot is vettem, amit már jó ideje szerettem volna, így tényleg nagyon pozitív nap volt. Viszont gyülekeznek a sötét fellegek... Holnap zh-zok, még nem bírtam rá tanulni, ma már muszáj leszek, de közben... van itthon (Mc) egy dolog, ami árnyékot vet a boldogságunkra, de erről többet nem akarok írni, mert nem az én életemben van, de próbálok itt lenni, támaszt nyújtani, segíteni, amiben csak tudok. Csak azt sajnálom, hogy nem vagyok itt többet, mert ez, hogy heti 2-3 nap vagyok itt valaki számára, az nem nagy segítség. Többet szeretnék, de bele kell törődnöm, hogy most nem megy. Inkább telefonálok meg írok és igyekszem. A másik dolog meg, hogy Mr.Grey találkát javasolt, amire örömmel mondtam igent, de aztán az is úgy alakult, hogy mégsem tudjuk most megvalósítani. Sajnálom, mert a kíváncsiságom határtalan :) és most kielégíthettem volna, de eljön még ennek is az ideje. Úgyis most még parázok eléggé: hogy nem leszek elég, hogy túl fiatal vagyok hozzá/ehhez az egészhez, hogy egy új, ismeretlen szintre lépek ezzel, mert az biztos, hogy az eddigiekkel össze sem hasonlítható lesz. Sok minden kavarog a fejemben, mindenképpen csak úgy akarok találkozni vele, hogy bennem már minden a helyére került, mert ha tele vagyok kérdőjelekkel, akkor az az egész találkozásra kihat. Valahol itt tartok most. Sok izgalmas dolog van kilátásban, idő közben már a szakdogás dolgaimat is el kell kezdeni, a múlt hetem legnagyobb sikere, hogy meg mertem kérdezni a főnit, és nem küldött el, hanem azt mondta, hogy megbeszéli a tulajjal is :) De úúúgy izgultam, de aztán bátor voltam :) A többi dolgomban is bátor leszek és a 24 éves Sophie-t már nem fogja visszatartani az ismeretlentől való félelem, hanem bátor lesz!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése