2012. december 27., csütörtök

Forever Young

Ó, ha mindig így lehetne. Most ment el Mr.Grey, úgy egy fél órája és ugyan még mindig remegek, de már összeszedtem annyi erőt, hogy ne csak nézzek ki a fejemből, hanem írni is elkezdjek. Máskor, mire hazaérek, már elszáll az ihlet, meg nincs gép, stb.
Szóval ma reggel eljött hozzám Mc-re és itt voltunk együtt, az én ágyikómban. Csodálatos két órát töltöttünk el, igazából nem tudom leírni rendesen, hogy milyen érzés volt, de azt képzeljétek el, hogy a két órából kb100 percet úgy töltöttem, hogy az elélvezés határán voltam folyamatosan (ez nem feltétlenül hangzik jól, de nagyon jó volt!!!). Ráadásul nem holmi falhozcsapkodós extrém szex volt, hanem a legfinomabb, legfigyelmesebb, leginkább egymás rezdüléseire (szószerint :P) odafigyelős szeretkezés volt. Annyira érezte, hogy mikor mit kell csinálni (megállni, folytatni, stb), hogy teljesen lenyűgözött. Most igazán rámentünk a minőségre a mennyiség helyett és ez így volt tökéletes.
Most egy nagy halom remegő puding vagyok, aki nem tud magával mit kezdeni :))) Próbálok lenyugodni, még olvasgatnom kéne suli dolgokat, de már most érzem, hogy délután lesz belőle...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése