2012. december 30., vasárnap

Goodbye 2012

Nos, megint nem volt éppen nyugis évem. Visszatekintve azt mondhatnám, hogy a család dominált idén. De nézzük, mire emlékszem az egyes hónapokból (aztán a linkekre kattintva megnézhetitek, mi is volt tényleg).

Január: hogy is kezdődött? pasi nulla, élet nem sok... jaj tudom! HEG látástól vakulásig, tanulás, vizsga, tanulás, pótvizsga, kettes, köszönöm. Más nagyon nem rémlik

Február: Selmec! szex Gével, megint suli, összebarátkozás az egyik csajjal a szakomról (még, ha erről nem is írtam)... régen volt, nem jut eszembe más

Március: innen inkább kevesebbre szeretnék emlékezni. Összevesztünk N-nel, azóta sem beszélünk. Veterán szakest. Volt egy jó Tesó-szülinap. Nagyi

Április: lefagyás, szomorúság, rettegés, hogy mi lesz.

Május: névnap, halál, temetés, élni akarás - Kandúr szex, vizsgázgatás, szobaátrendezés, ivás a srácokkal, Szexiszemű nálam aludt

Június: egyedül lakás a szobámban, találgatás, hogy mi legyen nyáron, végül nagy nehezen hazaköltözés, átjelentkezés államilag támogatott képzésre.

Július: átvettek államira, utáltam otthon lenni, állandó harag és nyughatatlanság, majd jött a Campus, ami kjó volt :)))

Augusztus: váratlan munkalehetőség, Pest, változások... változások mindenütt, betanulás, ingázás, Tesó eldöntötte, hogy hozzám költözik, Böszörmény, sátorozás, Edward meglepetése, szex, visszatérés Mc-ra

Szeptember: újra suli, egyéni tanrend, ingázás, oktatás, a munka egyre jobban megy, szüret és talán még ez a hónap volt, mikor Gólya újra szingli lett... valamint akkor még nem írtam erről, mert a fene se tudta, de ekkor ismertem meg Mr.Greyt is :))

Október: suli, munka, suli, munka, mókuskerék, de mégis élvezem, tréning a Bükkben, találkozás Haborgoval, Selmec! huncutkodás Pötivel :) egyre intezívebb Mr.Grey jelenlét, elkezdjük tervezni az első talit, jaéspersze szülinap :))

November: suli, meló, szokásos, és ez az a hónap, amikor egy nagyot fordult az életem: találkozás Mr.Greyjel. Azóta sem tértem magamhoz a varázslatból :))))) meg volt pár kiváló szakest is :)

December: évvége, GreyGreyGrey, csajosok, Grey, suli, Grey, meló, ingázás, Grey, mindenkinek most kellek

Összességében azt mondanám, családközpontú év lett ez, illetve a második felében felpörögtek a dolgok. Amennyit szomorkodtam tavasszal, annyi boldogságot kaptam ősszel és a nyár is izgalmasan alakult. Nem bántam meg semmit végső soron és most boldogan vágok neki az új évnek. Remélem ennél rosszabb jövőre sem lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése