2012. december 21., péntek

Rohanás

Nincs idő semmire, mindig menni kell, meg sietni meg ide meg oda... na jó, csak blogolni nincs mindig időm vagy lehetőségem, mikor szeretném, pedig írnék gyakrabban is.
Kedden a legdrágább Mr.Greyjel voltam. Sajnos most nagyon kevés időnk volt élvezni egymást, ez részemről kicsit az elején rányomta a bélyegét, mert jó az az egy óra előtte amíg egymásra hangolódunk, de azért így sincs okom panaszra :)))
Szerdán a tesókáimat és a babákokat látogattam meg, ami szintén nagyon jó volt, imádom a kiscsajokat! Meg sikerült úgy alakítani, hogy együtt tudtunk ebédelni Greyjel, ettem egy isteni cézársalit, meg vele lehettem még egy kicsit.
Tegnap már Mc-n voltam, KisLányommal bementünk a városba, beszélgetetünk, caféfrei-eztünk, vásároltunk, nagyon jó volt már egy ilyen csakcsajos nap, mert itthon ugye mindig itt vannak a fiúk is... (nem panaszkodom, csak na)
Ma meg az otthoni csajosokkal találkozunk itt Mc-n aztán együtt megyünk majd haza is valamikor.

Most meg pakolnom kéne, a hazavivős cuccot meg amúgy is, mert nincs túl nagy rend, két óra múlva meg indulni kell befelé a városba, de inkább mondom még blogolok egyet, mert most van pár percem rá.
Karácsony a szokásos lesz, a két ünnep között pedig majd megint összefoglalom az évet  - van mit.

Most pedig középtempóban pörgök tovább:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése