2012. december 13., csütörtök

Heti összefoglaló

Úgy tűnik most nem megy a hét közbeni blogolás. Most értem haza pár órája, de már itt is vagyok, nehogy erre a hétre is megkapjam, hogy élek-e még egyáltalán, mert nulla az online jelenlétem :D :D :D
Nem is tudom hol kezdjem, talán sorba megyek minden napon.

Hétfőn suli volt, államvizsga tételek (kezdődiiiik :O), meg prezi és egy nehezen megkapott aláírás, miközben a csapattársaim meg négyeseket kaptak, de az a lényeg, hogy van aláírásom, aztán majd a vizsgára megtanulom rendesen, amúgy is csak a pót zh reggelén kezdtem el érteni, hogy miről is van szó a tárgyban :D

Kedden már Pest volt, meló volt és a Drága Mr.Grey értem jött munkába és elvitt vacsorázni és olyan jó volt vele, hogy el sem tudom mondani. Szeretek vele lenni, na :)) Aranyos, kedves, néha egészen úriembernek tűnik :P Jövőhéten randizunk, ha sikerül.

Szerdán megint meló volt, találkoztam Haborgoval és tényleg leesett az állam, meg meglepődtem és elvarázsolódtam egy pöttömpanna által :))

Ma meg szépen kényelmesen felkeltem, aztán vonatra ültem és hazajöttem Mc-ra. És kaptam két jó hírt is:
Megajánlottam van Kontrollingból, ráadásul ötöst!!! Így csak két vizsgám marad vizsgaidőszakra, abból is az egyik csak ilyen "vizsga". Meg lehet, hogy este megyek szakestre, szóval eddig jól alakul :)

A hétvége nyugi és pihi lesz meg Grey hiányolása.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése