2012. december 24., hétfő

Ünnepi agyfasz

Másoknál is így megy? Veszekedés egész nap? Semmi nem jó, amit csinálsz és csak én tudom jól csinálni, de azért baszódj meg, hogy semmit nem csinálsz?
Utálom az összes ünnepet emiatt.
"Le kell törölni a szekrény tetejét" - plafonig érő szekrényünk van, életemben nem láttam még a tetejét, de biztos, aki betéved, azt fogja nézni; illetve tutira ma kell, mikor már rég mennünk kellene haza...
"Pakold be a muffinokat dobozba, de ne ott az asztalon, ahol vannak, mert morzsálni fogsz, vidd be inkább az ágyadra" - WTF?! válasz: mert az asztalhoz leülhetnek vendégek, de a szobádba úgyse mennek be. Ez még nem hallott arról, hogy LE LEHET TÖRÖLNI azt a kurva asztalt?!
"Látom nem vetted észre, hogy kétszintes a doboz" - igen, kurvára vak vagyok és nem vettem észre, hogy egy 30x15ös fehér műanyag van a doboz mellett, ami pont beleillik. Vagy inkább csak úgy gondoltam, elfér a maradék 16 muffin egy szinten.
"Vidd le a cuccokat a kocsiba" - "Ennyi, biztos nincs más?" - "Nem, nincs" (lementem egy utazóval és egy nagyszatyorral) "Még azt a három papírlapot levihetnéd a szelektívbe" - "Akkor nem lehetett volna, mikor az előbb kérdeztem?" - "Ó de nem akarom, hogy itt játszd a hőst, hogy egyszerre leviszel mindent" - mondja ezt a mártírkomplexusával....
Annyit úsztam meg ma, hogy amíg telefonált, feltakarítottam a szobámban, mert mikor letette, jött, hogy mert lófaszt nem csinálok és akkor tudtam mutatni, hogy de bizony igen.
Most még krémet készít egy olyan sütihez, amit szerintem senki nem szeret a családban. A másikat ugye megégette, meg a felét már meg is ette (amúgy ehető lett csak fekete egy kicsit a teteje). Szóval maradnak az én muffinkáim.
Már várom, mi lesz a következő dolog, amiért csesztethet...

Merry fuckin' christmas!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése