2011. október 22., szombat

Hogyan vágjunk haza egy estét???

Leszaronm a ehlyesírást, berúgtam csak úgy ahogy illik.
Gólya is lejött ma szülinapozni és játszotta a szokásos piszklódást, aztán úgy 2-3 óra múltán kibökte de csak halkan, hogy 3 HETE VAN NŐJE. 3 KIBASZOTT HETE.... tehát máér mikor játszotutnk elméletben akor is volt neki vmi éskajabe mert nem igaz, hogy engem midnenki csak játkészerenek tekint a faszom kivan és szopjon le az összes ilyen pöcs geciláda
nem igaz, hogy ezt kellett tennie... persze innen már igent mondtam a negyedik kacsára is emrt szopjonleeza kisbuziköcsöggeciládafaszfejpöcs
és itt fogom hagyni ezt a posztot, hoyg kurvára emlékeztessen, hogy a ilyenek kiszabottköcsögbalfaszokban NEM BÍZUNK MEG SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT mert csak magamatszopatom meg de olyan csodásan, hogy ez a vége, még gondolkodok egy üveg perzsgőm csak itthon is kurvára egyedül vagyok és kapja be az egész világ, hogy így is fogok megrohadni mertnincs egy értelmes faszfej a világon, aki akarna is nem csak át/megbaszni akar...

Anna and the barbiestől az alábbiak üvöltenek éppen, leszarva az ház többi lakóját:
Néha
Christophe's song
Loverman
Love is God and God is r'n'r...

hohohóóó rámírt msnen nekem meg megjött a tököm:
Gólya         üzenete:
*éjszakai zaklatás??:D
           Sophie             üzenete:
*ádám elegem van
*nem vagyok a játékszered
*nem is akarok az lenni
*barátkozhatunk
*de van ami nekem már nem fér bele
         Gólya         üzenete:
*ehj te :)
           Sophie             üzenete:
*és igen most az alkohol is beszél belőlem
*de kurvára elegem van abból hogy játszol
*mert vedd észre magad hogy játszol
*és nem akarom ezt hagyni
         Gólya        üzenete:
*bocsi h ugy érzed h játszok eddig nem volt bátorságom most emg már nem lehet reálsi keretek között
           Sophie             üzenete:
*mert kibaszottul komolyan veszlek, mirko semmi alapot nem adsz rá általában
*és mindig én koppanok

Nem tudom mi lesz a folytatásban de ezt meg kell örökíteni. A nap amikor felnőttem... ohjeah

3 megjegyzés:

  1. Én már nem tudok semmit mondani a magánéleti szappaoperádra.
    Ne lepődj meg, ilyenek az emberek!
    Vagy Te is megpróbálsz könnyedebben élni és nem hajtani a komoly kapcsolatot (mert ez lehet, hogy látszik Rajtad és elriasztó(?)), vagy ajánlom figyelmedbe a "Fiatal barátnő" bejegyzésem...

    VálaszTörlés
  2. Ja, és nem illik berúgni.
    Sehogy.
    Pláne egy NŐ-nek.

    VálaszTörlés
  3. Nem rúgtam be nagyon csúnyán, egyedül jöttem haza a saját lábamon, csak van nálunk egy kacsának nevezett rövidital (vodka+citromlé+szörp) ami finom és hirtelen érzed meg és úgy tűnik épp ez kellett, mert egy megközelítőleg 1,5 órás beszélgetésbe bonyolódtunk, ami során végre helyreraktunk pár dolgot és remélhetőleg ezentúl nem lesz vele bajom, mert elmondtam neki, hogy engem mi bánt és felfogta.
    És igen tudom, a káromkodás se szép, de csak így tudom levezetni az idegességet, amúgy leszokóban vagyok mióta elkezdődött a félév.
    Amúgy nem tudom, látszik-e rajtam vagy sem, de irányába szerintem én mindig inkább "egyéjszakáskaland" jeleket küldtem.

    VálaszTörlés